Det forstår jeg skam godt, min pointe var bare at hvis du først forventer at fortælle om hvad gør dig unik når vedkommende har taget sig sammen til at kontakte dig og tage et møde med dig, så antager du nok desværre lidt at konceptet om at blive partner på et dealsite er mere interessant end det i virkeligheden er.
Du kan sagtens have mange spændende kort oppe i ærmet, men hvis du vil finde en dygtig partner så bliver du også nødt til aktivt at forklare hvorfor de dygtige skulle bruge tid på overhovedet at skrive dig en e-mail. Ellers risikerer du bare udelukkende at blive kontaktet af halv-tosser, der ikke rigtig har noget at give sig til og mangler et fritidsprojekt, eller folk der i virkeligheden ikke er ret dygtige og som sidder og jagter projekter de kan blive en del af, men i virkeligheden ikke rigtig kan bidrage med noget, de vil bare gerne være med, men mister interessen efter nogen tid når det bliver hårdt.
Hvis du vil have succes med dit projekt bliver du nødt til klarere at definere hvilke kompetancer du specifikt mangler og hvorfor de kompetancer skulle være interesseret i at bruge tid på at undersøge om dit projekt er noget værd. :-)
Det er faktisk derfor jeg sjældent anbefaler folk at finde en virksomhedspartner via et "opslag" eller lignende, da man kna være sikker på at de eneste der reelt gider bruge tid på at læse det er dem der ikke har noget fornuftigt at lave, hvorimod de kapaciteter der reelt ville kunne gøre en forskel for en virksomhed har for travlt til at sidde og holde møder med andre om hvorvidt deres projekter er værd at kigge nærmere på. Husk på, jo dygtigere de er jo flere tilbud får de allerede i forvejen, og det er derfor din opgave at skinne igennem.
Så hvis du virkelig vil finde en partner med gods i, så brug amino til at undersøge hvilke brugere der laver noget af det du har brug for i din virksomhed og "headhunt" dem ved at gøre dem interesseret, kontakte dem direkte og spørge om du må lave en præsentation for dem osv. :-)