Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af dealsite

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner til et nyudviklet dealsite.
Siden er egentlig klar, men har du teknisk snilde & kan dit kram omkring programmering og gerne design, så er du helt klart en jeg kan bruge.

Kan du samtidig sælge budskabet til virksomheder, som derved får ekstra eksponering er det kun en stor fordel. Udover det, må du gerne kunne komme med nyskabende idéer til hvordan vi skiller os ekstra meget ud i forhold til konkurrenterne.

Er du frisk på det, så synes jeg at du skal kontakte mig og så tager vi den derfra.

Jeg ønsker at sitet skal operere i både Danmark og andre lande.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:28

Hvis du skal være heldig og finde en der har lyst til at arbejde i det fagområde, så er det nok en fornuftig ide at forklare hvad dit dealsite gør anderledes end de 100'vis af andre sites der er på market og en del af dem med pænt mange millioner bag sig (groupon, dagensbedste etc).

Der er et sindsygt presset marked hvor nye spillere bliver ædt til frokost og spyttet ud.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:39

Hej Oscar.

Det er jo netop det en partner og jeg skal tage en snak om. Jeg forventer ikke at det bliver nemt og det er jo heller ikke sikkert at det bliver i Danmark at succesen skal hentes. Jeg ved at der er spillere i andre lande, men der findes lande der er noget større end DK og hvor man kan fokusere på enkelte områder, hvor der ikke er helt så mange spillere. I Danmark er det jo også overdrevet, med antal af sites. Dog har mange af dem umiddelbart pænt med succes og ikke kun de helt store.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det forstår jeg skam godt, min pointe var bare at hvis du først forventer at fortælle om hvad gør dig unik når vedkommende har taget sig sammen til at kontakte dig og tage et møde med dig, så antager du nok desværre lidt at konceptet om at blive partner på et dealsite er mere interessant end det i virkeligheden er.

Du kan sagtens have mange spændende kort oppe i ærmet, men hvis du vil finde en dygtig partner så bliver du også nødt til aktivt at forklare hvorfor de dygtige skulle bruge tid på overhovedet at skrive dig en e-mail. Ellers risikerer du bare udelukkende at blive kontaktet af halv-tosser, der ikke rigtig har noget at give sig til og mangler et fritidsprojekt, eller folk der i virkeligheden ikke er ret dygtige og som sidder og jagter projekter de kan blive en del af, men i virkeligheden ikke rigtig kan bidrage med noget, de vil bare gerne være med, men mister interessen efter nogen tid når det bliver hårdt.

Hvis du vil have succes med dit projekt bliver du nødt til klarere at definere hvilke kompetancer du specifikt mangler og hvorfor de kompetancer skulle være interesseret i at bruge tid på at undersøge om dit projekt er noget værd. :-)

Det er faktisk derfor jeg sjældent anbefaler folk at finde en virksomhedspartner via et "opslag" eller lignende, da man kna være sikker på at de eneste der reelt gider bruge tid på at læse det er dem der ikke har noget fornuftigt at lave, hvorimod de kapaciteter der reelt ville kunne gøre en forskel for en virksomhed har for travlt til at sidde og holde møder med andre om hvorvidt deres projekter er værd at kigge nærmere på. Husk på, jo dygtigere de er jo flere tilbud får de allerede i forvejen, og det er derfor din opgave at skinne igennem.

Så hvis du virkelig vil finde en partner med gods i, så brug amino til at undersøge hvilke brugere der laver noget af det du har brug for i din virksomhed og "headhunt" dem ved at gøre dem interesseret, kontakte dem direkte og spørge om du må lave en præsentation for dem osv. :-)

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:24

Ps. Jeg ved godt amino har kategorier til denne type opslag osv, så det er ikke fordi du er galt på den som sådan. Det er bare et venligt ment råd fra en der har set utallige projekter gå i stå og ikke blive meget mere end en prut, fordi det handlede mere om bare at finde en partner, end at finde en dygtig partner der var kompetent til at løse de ting den første person ikke kunne.

Det svarer lidt til at stå og råbe på legepladsen "Kom og leg med mig, kom og leg med mig". Du kan være sikker på at det ikke er de sjove der spiller fodbold der kommer over og leger, selvom du i virkeligheden rigtig gerne ville spille fodbold, fordi det har de det allerede så sjovt med at de ikke hører efter. Derimod kommer ham tossen der spiser bussemænd og bygger sandslotte med kattepølser, helt sikkert hen og spørger, og så skal du bruge en masse tid på at afvise ham på en pæn måde fordi inderst inde gider du ikke rigtig at lege med ham alligevel, men man skal jo opføre sig ordentligt. Eller hvis du ikke tør afvise ham, så ender du med at sidde og lege med kattelort og spise bussemænd og det var jo egentlig ikke det du havde lyst til ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)