Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dispensation fra etablering af handicaptoilet - er det muligt ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino medlemmer

Er I gang med at etablere en socialøkonomisk virksomhed der bla. indeholder opstart og drift af en café -  vi ligger lige nu i forhandlinger med kommunen ang. dispensation fra at etablere et handicaptoilet - for det første er der ganske enkelt ikke  plads til et sådanne - desuden  har vi kun en midlertidig lejekontrakt på 3 år.  (der kan genforhandles) .Desuden er der ikke på nogen måde midler til det i vores budget.det vil aldrig nogensinde kunne forrente sig   - det ville ca koste 250.000 kr at etabler.

Der ligger et offentlig handicaptoilet 120 meter væk fra vores Cafe. 

Oplever det næsten som tyranni at man som forholdsvis lille iværksætter skal ud at låne 2 til 300.000 kr kun til det - og som sagt kan det jo ikke forrentes .

Er der nogen herinde der har erfaring med dispensation til handicaptoilet. ??

Tilmeldt 8. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:47

Hej Sanse,

Jeg står selv i samme situation pt. Fik du dispensation dengang? Hvis du har gode råd til at håndtere ansøgningsprocessen hører jeg meget gerne fra dig. Det er en frustrerende sidste hurdle for vores cafeprojekt netop nu!

Mvh

Daniel

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:35

Hej Daniel

Nej jeg fik ikke dispensation  - men jeg fandt en god og billig løsning - da vi kunne installere handitoilettet et  andet sted - selvom der ikke var kloakeret ! Der findes en vvc pumpe der kan anvendes selvom den nærmeste afløb er op til 100 m væk- du er velkommen til at skrive til mig på :

sg@fridakahlohuset.dk

Mange hilsner

Sanne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)