Jeg er en studerende på 17 år som har gang i en masse :) Den her gang blev det til en website hvor jeg har lavet en guide til mobil, internet og Tv abonnementer.. Hvor side kører lige pt. kun 80% da der stadig er et par bugs rundt omkring men vi er godt igang med at sætte det sidste på plads :)
Jeg spørg jer om råds til hvad i synes om siden. Fanger siden jer? Kan man finde rundt på siden osv.. I behøver ikke underette mig for bugs da vi som sagt er igang med at fixe dem.
*** Vi har planlagt at markedsføre via Facebook også. Her kan i tjekke siden som lige er blevet sat op *** Der vil blive trygt omkring 50.000 flyers som kommer ud også :)
Jeg synes at siden fanger mig ganske godt - pænt, nydeligt og overskueligt design :-)
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål: bliver det ikke for meget arbejde at opdatere jeres priser, der hvor i sammenligner priser på produkter og services? Eller bliver jeres priser opdateret automatisk?
Ellers fin hjemmeside. Men få lige skaffet jer et favicon og rettet jeres title så den bliver mere SEO kyndig ;-)