Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bosiddende i Filippinerne - Hvad ville du starte op?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskriften siger det meget godt. Hvad ville du starte op hvis du boede i Filippinerne, og havde lyst og gaa paa mod til at proeve noget hvor man maaske ikke er 100% paa hjemmebane?

Jeg er aaben over for alle forslag, men har ikke uanede likvide midler til raadighed.

Hidtil har jeg skaffet mad paa bordet hver dag som online poker player, men kan ikke se mig selv goere det resten af mit liv.

Jeg har for nylig startet en blog, som har faaet en del positiv feedback. I bloggen bringer jeg ogsaa en noget anderledes  forretningside paa banen, som maaske er en mulighed.

Hvis du vil laese bloggen, som efter sigende skulle vaere ganske underholdende, kan du klikke paa nedenstaaende link

http://www.mypokerblog.com/unknown (Husk at starte med "part one")

Haaber paa en masse gode forslag fra Amino-Folket.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 10:55

Jamen hels og lykke, så lang tid det varer...:-)

Gift med Pinoy..

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:32

Fedt... gad godt bo dernede i varmen :)

Jeg havde helt sikkert startet en virksomhed og formidlet opgaver fra små danske virksomheder(brugere her på Amino) og filippinske udviklere, designere eller linkbuilders. 

Man kan let få kontakt til disse over intetnettet, men du ville kunne tage et cut og kvalitetssikre arbejdet så dem i Danmark ikke behøver at gøre dette.

Ellers synes jeg 100% du skal træffe dit valg ud fra interesse, det kommer du længst med.

:: HDMI kabel ::

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:57

Jeg ville gøre som Laust skriver, men er også selv multimediedesigner og har 

en projektorienteret tilgang til det hvor viden kan kvalitetsstemple arbejdet.

Men hvad med feriebolig formidling til danskere?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:03

Tak for de svar der er kommet hidtil. Haaber flere vil komme med deres forslag.

@Laust - Har du ikke en meget lille opgave du gerne vil udlicitere? Der er et universitet som beskaeftiger sig med disse ting mindre end et stenkast fra hvor jeg bor, og jeg kan maaske traekke i nogle traade der. Hvis andre har en mindre opgave de gerne vil have loest af udviklere, designere, linkbuilders etc. her i Filippinerne saa pm mig.

Noter venligst "lille opgave" da jeg ikke kender til deres kompetencer eller niveau, og da det er meget nyt for mig vil jeg ikke have nogen af os til at braende nallerne.

Jeg har ogsaa haft afilliate marketing i tankerne. I dag goer jeg det lidt som poker affiliate, men har ikke noget website.

Kan man stadig tjene penge paa at skrive artikler for andre? Jeg har kontaktet en kapacitet paa omraadet herinde paa Amino, som efter at have laest min blog konstaterede, at jeg ikke havde det niveau han kraevede af hans skribenter, men maaske er der folk som kan noejes med mindre.

Jeg vil gerne proeve at skrive en artikel (ca. en A4-side) gratis, mod at du giver mig feedback paa min artikel. Jeg forbeholder mig retten til at sige nej tak hvis jeg absolut ingen interesse har for emnet, og ikke mener jeg kan bidrage med noget konstruktivt.

Med venlig hilsen

kmalco

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:24

kmalco:
@Laust - Har du ikke en meget lille opgave du gerne vil udlicitere?

Hej :)

Nej desværre har jeg ingen opgaver i støbeskeen, men held og lykke med det.

:: HDMI kabel ::

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)