Jeg har ikke besluttet mig for hvordan det nye skal se ud, og det er derfor jeg ikke opretter via freelance. Jeg skal have lidt hjælp til noget brainstorming. Min hjemmeside kan du se her: http://www.nordicrace.dk/ Logoet på hjemmesiden er jeg rigtig glad for. Det er simpelt, og det tager ikke udsynet for produktet, så jeg regner med at bibeholde dette. Men.. Jeg står og skal have lavet t-shirts, banners mm. Og når man tager mit logo ud af kontekst, så er der mange der misforstår navnet, og ikke rigtig kan se hvad det handler om. Derfor skal jeg have et nyt logo. Det skal stadig være MEGET simpelt, og skal kunne figurere i sort/hvid. Hvordan fanger jeg bedste mit koncept i logoet, på en simpel og flot måde? Jeg er selv elendig til de grafiske programmer, men har dog prøvet at få nogle af mine tanker ud. Det skal så være med løbeskos aftryk istedet, og det mudder jeg har prøvet at lave, skal være noget alla det her. Hvad tænker i? Har i nogle gode ideer i vil dele? Jonas |
Jeg syntes du skal prøve at blande noget Robinson Ekspeditionen med i dit logo, det passer godt til dit formål.
Noget beskidt, med mudder, et kranie (som du har nu), armbind, løbesko, som på den måde signalere hvad det går ud på.
Med venlig hilsen,
Alexander