Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have nyt unikt logo!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke besluttet mig for hvordan det nye skal se ud, og det er derfor jeg ikke opretter via freelance.

Jeg skal have lidt hjælp til noget brainstorming.

Min hjemmeside kan du se her: http://www.nordicrace.dk/ 

Logoet på hjemmesiden er jeg rigtig glad for. Det er simpelt, og det tager ikke udsynet for produktet, så jeg regner med at bibeholde dette.

Men.. Jeg står og skal have lavet t-shirts, banners mm. Og når man tager mit logo ud af kontekst, så er der mange der misforstår navnet, og ikke rigtig kan se hvad det handler om. 

Derfor skal jeg have et nyt logo. Det skal stadig være MEGET simpelt, og skal kunne figurere i sort/hvid.

Hvordan fanger jeg bedste mit koncept i logoet, på en simpel og flot måde?

Jeg er selv elendig til de grafiske programmer, men har dog prøvet at få nogle af mine tanker ud.

logo

Det skal så være med løbeskos aftryk istedet, og det mudder jeg har prøvet at lave, skal være noget alla det her. 

Hvad tænker i? Har i nogle gode ideer i vil dele?

Jonas

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:59

Jeg syntes du skal prøve at blande noget Robinson Ekspeditionen med i dit logo, det passer godt til dit formål.

Noget beskidt, med mudder, et kranie (som du har nu), armbind, løbesko, som på den måde signalere hvad det går ud på.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:13

Alexander Thorsen:
Jeg syntes du skal prøve at blande noget Robinson Ekspeditionen med i dit logo, det passer godt til dit formål.

Noget beskidt, med mudder, et kranie (som du har nu), armbind, løbesko, som på den måde signalere hvad det går ud på.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Tak for dine tanker, de kan helt sikkert bruges :)!!

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:42

Kunne godt bruge lidt flere indskud..

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 22:49

Dine tanker og ideer er jo slet ikke så dumme - det skal bare arrangeres ordentligt og integreres med de eksisterende elementer. Jeg vil meget gerne komme med et bud til dig. Er bl.a. herinde på freelancer også, men vil gerne komme med et bud, der ikke er til at misforstå for udenforstående heller. Jeres/dit site fungerer i øvrigt meget fedt, synes jeg :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 22:57

Jeg ville flytte den fede timer du har i bunden op over den video, man får da lyst til at vide, hvad der sker! Den skal kunne ses, syntes jeg.

Ellers rigtig fed side, og tillykke med et udsolgt løb, det er sgu da fedt!

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:02

Tommy B. Torpegaard:
Dine tanker og ideer er jo slet ikke så dumme - det skal bare arrangeres ordentligt og integreres med de eksisterende elementer. Jeg vil meget gerne komme med et bud til dig. Er bl.a. herinde på freelancer også, men vil gerne komme med et bud, der ikke er til at misforstå for udenforstående heller. Jeres/dit site fungerer i øvrigt meget fedt, synes jeg :)

Jeg har sendt dig en pm :)

Rasmus Juhl:

Jeg ville flytte den fede timer du har i bunden op over den video, man får da lyst til at vide, hvad der sker! Den skal kunne ses, syntes jeg.

Ellers rigtig fed side, og tillykke med et udsolgt løb, det er sgu da fedt!

Mange tak Rasmus :) Jeg tror timeren bliver hvor den er. Hvis jeg flytter den op får den for meget opmærksomhed :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)