Hej Maj-brit Sidste gang hvor jeg satsede i denne branche kaldte jeg det boligservice og dækkede: - Rengøring - Vinduespolering - Haveservice - Malerarbejde (uden garantifonden) - Vaskning af bil ude og inde Det med at kunden skal have alt udstyr til opgaven, kan man virkelig tillade sig det ? Bestiller jeg en til at lave noget for mig forventer jeg de har udstyr og ting med sig når jeg skal betale for dem :) Som du siger er det korrekt det offentlige skal spare meget pt, men der er også rigtig mange private virksomheder om buddet, så der skal kæmpes en hård kamp :) Men det skal nok gå godt og jeg skal nok kæmpe en god kamp !!! Jeg sidder virkelig og tænker over den med at starte med at pudse vinduer kun i stueetage til en start hvordan det kunne lade sig gøre eller retter hvordan det ,markedsføres på den måde |
Maj-Britt Svane:Det er jo kunden der skal have de remedier du skal bruge og ikke nødvendigvis dig.
På sigt kan du så arbejde dig hen imod at bruge dit eget udstyr, da det øger arbejdsglæden. Eget værktøj du ved der virker. For mig betyder det meget at arbejde med milde økologiske rengøringsmidler. Og jeg har testet hvad der sker hvis jeg prøver noget andet i en periode...
Held og lykke...
Lars