Det er sørgelig det her forum ikke er et ærligt open Community FORUM. /Nikolas Didonis |
Hvad tænker du på? Men det hjælper jo heller ikke på det at du laver alle de forskellige brugere
Det er sørgelig det her forum ikke er et ærligt open Community FORUM. /Nikolas Didonis |
Hvad tænker du på? Men det hjælper jo heller ikke på det at du laver alle de forskellige brugere |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er sørgerligt at så mange opretter emner på det her "open Community FORUM" uden særligt meget indhold. Fandt lige noget sjovt (såfremt det er dig) - en udtalelse med mindst ligeså meget indhold som denne tråd http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php/id-427265:nemt-at-bryde-ind-i-netbanker.html |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
det har du Rat i man i - Sletter jo min bruger hele tiden /Nikolas Didonis |
Så opfør dig ordentligt. Jeg har kigget på dine tidligere indlæg og der er absolut grund til at de brugere bliver lukket ned. Vi har nogle regler der skal følges her på Amino og du kan se et link til dem i min signatur. Læs dem inden du poster igen og hvis du så opfører dig ordentligt så er du da velkommen - ellers... ja så sletter vi hurtigere end du kan oprette dem. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvad er det sjove i at DANSKE NETBANK har dårlig sikkerhed det var en aftale med mig og TV2 for At vise danskerne hvor nemt det var at hacke danske netbank det var for 1 DKK på min vens konto til mig med aftale med min ven vil lige sige det var FØR NEM ID kom til /Nikolas Didonis |
Ok Jeg opfør mig ordentligt /Nikolas Didonis |
Nikolas, det sjove i den artikel var, at din udtalelse fyldte ca. lige så meget (eller lidt) som din tråd her |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Nu var det I TV2 Nyhderne kl 19 den aften live Du skal Tænk på dengang kom der mere end 100.000 bruger på netbank om Uge, det var et opråb om sikkerhed til bankerne. Nu har jeg lavet en del firewall sikkerhed, / netværks sikkerhed IT TAGER TID og JEG HAR BRUGT LANG TID :-) /Nikolas Didonis |
Til moderator, jeg håber i vælger at blokere den pågældende bruger via IP eller lign. Efter at have svaret i hans tidligere tråd får jeg flg mail fra ham. Sådanne brugere burde jo ikke have adgang til amino. |