Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min idé - "Multiservice"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg håber jeg kan få en masse feedback på min idé, både positivt og negativt - Hold jer ikke tilbage :-)

Jeg har læst en del omkring ChemDry Franchise konceptet, som jeg mener er intrassant.. Har i erfaring med det??

Dog ved jeg godt, at det i starten, eller i det hele taget kan være svært, kun at leve af forrentningen af tæpperensning, så man kunne lave firmaet om til at det også indebærer : Gulvslibning, kurer service (Pakketransport - da man jo har varebilen) og måske lidt rengøring??

Det skal foregå på Als (Sønderjylland)

Hvad syntes i om idéen..  Kender i nogle andre muligheder? Franchise?? 
Skal være noget man går ind i som fuldtidsjob. Og regner IKKE med at blive millionær!.

På forhånd tak

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først: drop kurérdelen hvis du vil lave rengøring, gulve osv. Du har ikke fleksibiliteten til at virke som kurér med de andre opgaver.

For det andet: Har du nogen erfaring indenfor rengøring og gulvarbejde? Alle tror man bare lige kan gå i gang med de opgaver uden videre, men man kommer i så fald til at møde en del overraskelser.

Der er stor forskel på tæpperens og slibning. Desuden er det nødvendigt med dyre investeringer i maskineri. Især hvis du vil starte hos ChemDry. (Du skal have bil, maskiner og købe dig ind som underleverandør - hvis området overhovedet er frit.)

Hvis du starter ud med slibning af gulv uden nogensinde at have arbejdet med det før, skal du nok have dig en seriøs erhvervsforsikring, for før du lærer maskinen at kende, kommer du nok til at betale nogle kroner i tømrerarbejde for at rette skaderne ud.

Jeg vil foreslå du starter ud, hvor det er nemmest og billigst. Rengøring og vinduespudsning. Investeringer er minimal, det samme er risikoen. Så skal du bare ud og sælge dig selv.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)