Min kammerat og jeg, er igang med at starte et helt nyt fest-koncept op i det københavnske natteliv.
Nu vil jeg helst ikke afslører for meget... Men vores koncept er helt nyt, og enkelt. Det går ud på at give det københavnske natteliv et lille pift, da vi synes festerne i københavn minder for meget om hinanden, og der ikke rigtig sker noget nyt.. Nå, men nu vil jeg hen til sagen, hvorfor jeg skriver til jer.
Alt har vi på plads, undtagen en enkelt ting, et "NAVN" til konceptet..
Vi har brugt så meget tid på at finde ud af, hvad vi skal kalde vores nye koncept. Men vi er ikke kommet frem til noget..
Hvis I ønsker gode forslag er i nød til at give mere info om hvad det handler om.
Hvis i er så langt med projektet så i kun mangler navnet, er der vel ikke noget at være bange for?
Nej der er ikke noget at være bange for, men for at komme igang, er vi nød til at have et stabilt og godt navn at køre på, som udstråler vores koncept..
Kan desværre ikke give for meget info, men kan dog sige følgende:
- Helt nyt koncept i nattelivet
- Vi køre gæsteliste & privat arrangmenter
Vi vil lave noget i en retning af, at alle er på lige fod, og ikke bare lukke alle mennesker ind, derfor vil vi køre gæsteliste. man kommer på gæstelisten igennem vores hjemmeside, som så køre ind på vores systemer.
Håber det hjalp lidt...
PS: Navnet må meget gerne tyde på vores koncept - evt. noget med privat at gøre..