Jeg har skrevet i en del tråde efterhånden, og derfor har jeg HELE tiden den her med "Debatter du deltager i"
Men hvordan "afregistrerer man at følge med i de debatter"?
Det irriterer mig rimelig meget at jeg skal derind og se hvad folk har skrevet i tråde jeg for nylig har skrevet i, men jeg er egentlig ligeglad hvis tråden udvikler sig i en retning som jeg ikke ønsker at være med i.
Den burde måske omdøbes til Debatter du følger - og så et link så man kunne lade være med at følge debatter...
Du klikker på den gule knap - Så får du en liste over de debatter du deltager i. Du klikker på overskriften og derefter klikker du på "Stop med at sende emails til mig".
Så burde det virke.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er ikke e-mails - dem har jeg totalt afmeldt mig.
Det er tallet ud for ikonet jeg gerne vil have at jeg kan undgå tæller op på tråde der ikke mere interesserer mig :)
Niels Henriksen:
Du klikker på den gule knap - Så får du en liste over de debatter du deltager i. Du klikker på overskriften og derefter klikker du på "Stop med at sende emails til mig".
ROFL... Jamen så kan jeg jo ikke se de nyeste posts som jeg INTERESSERER mig for :)
Jeg tror jeg eftersøger det (1) fra min facebook title der fortæller mig at en eller anden hat har skrevet på en tråd jeg selv har skrevet i - men hvor jeg kan fravælge mig det hvis jeg vil :P
Okay, luksus problem :D
Niels Henriksen:
Tom Frank Christensen:
Det er tallet ud for ikonet jeg gerne vil have at jeg kan undgå tæller op på tråde der ikke mere interesserer mig :)