Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bedre salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :) 

Landet ligger således, at jeg har mit eget tøjmærke hvor jeg indtil videre har nogle sweatshirts og snapbacks/kasketter. Eftersom jeg er 16 år, og kun har bestilt et lille antal produkter hjem, koster det for meget, til at andre webshops vil repræsentere det. Jeg har dog min egen webshop www.ShizzleClothing.dk, hvor der er mulighed for køb med paypal.

Jeg har indtil videre kun modtaget 3 køb derfra, hvoraf 2 af dem er bekendte. Jeg vil derfor gerne vide hvordan jeg kommer til at sælge bedre? Kom meget gerne med flere forslag.

Jeg har blandt andet forsøgt med Facebook annoncering, men det har ikke givet den store gevinst.

Tak på forhånd :)

Mvh

Alexander Øster

GadgetTjek.dk
Shizzle Clothing 

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:20

Først og fremmest: 

Få nogen bedre produkt billeder, brug evt. den sejeste af dine kammerater, og få ham til at stå model med dit produkt på, så man kan se det. 

Få lavet nogen bedre produkt beskrivelser. 

Få nogen flere produkter - Jo mere der er, jo mere sælger man. 

Få dit site på dansk.

Få nogen oplysninger ind. vdr retunering, dit telefon nummer, en adresse, en email osv. 

Få gjort dine punkter i vendre side mere tydelige. 

Lige et par hurtige råd herfra. 

Held og lykke! 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:26

Hej Alexander

Hvor er du sej at du springer ud i det som 16 årig! :)

Jeg tror du skal fokusere på at få nogle flere produkter og få taget nogle professionelle billeder af dem. Kender du en, som kan tage nogle flotte billeder?

Hvis du har et større udvalg af tøj og accessories, så er der også større chance for at de besøgende på din hjemmeside finder noget de vil have.

Mvh

Louise

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45

social aktive der ville jeg arbejde med især med google plus og facebook og være aktive lidt hver steder det kan give meget vis der er meget aktive og det er set at også give siden et boost ved likes

kontakt siden frem med mere kontakt info adresse og gerne et telefon nummer det skaber lidt mere troværdighed over siden så kan man se hvem i er

husk at give billeder titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning

titlen til google udnyt det bedre at den viser op til 70 tegn der er kun 2 ord i titlen lige nu, lav unikke titler alle undersider og brug mere hvad antal tegn som google viser.

lidt ekstra ideer er der her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)