Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassesystem / Pos

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  KaffeHjørnet Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu håber jeg tråden er i den rigtige kategori.

Sagen kort. Jeg har en mobil kaffebar, som kører rundt til lere forskellige steder hver dag. Der er ikke meget plads, og derfor har jeg brug for et lille nemt kasseaperat. i løsningen skal der være følgende :

1. kasseterminal 

2. bonprinter

3. dankort terminal, som kan arbejde offline. 

Jeg regner med at sætte noget trådløst wifi op i vognen, så dankort ikke skal arbejde offline, men det kan jo svigte engang imellem.

Jeg har kigget på ajour.dk ipad løsning og den er alt for fed, og dækker lige præcis mit behov, men jeg synes det er for dyrt for mig. 35.000 for grundpakken.

Vi skal ned under de 10, og gerne ned omkring de 5t før det bliver rigtig sjovt. Det er ikke nødvendigt det kører sammen med et regnskabsprogram, men til info bruger jeg billys billing. 

Håber der er nogle kyndige folk der kan anbefale nogle produkter. Det er jo som en jungle derude ;)

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 08:40

Det blvier ikke nemt,ajour er et fint system kan både sende til dit bogføringsprogram m.m hvad med og presse dem lidt i prisen

Tilmeldt 17. Apr 12
Fra  KaffeHjørnet Skrevet kl. 08:44

Jeg har faktisk en aftale med dem i dag, hvor vi tager en snak om mine behov og hvad de kan tilbyde specifikt, så jeg har ikke helt givet op over for dem :) Men vil også bare gerne høre om billigere alternativer. Og det behøver skam ikke være smarte touch skærme, eller ipads.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 08:44

Hej hej

Du kommer ikke langt for 10.000, alene dankort vil koste dig 7000 hvis du vælger en mobilterminal, alternativt tag fat i NETs, så kan du leje en for 300 pr mdr. Det vil jeg anbefale.

Selve kassen, hvis du ikke har brug for integration til noget, så kan du reelt vælge en lille Casio apparat fra den lokale kontorforsyning til 3500 kr.
Så bør du komme igang for mindre end 5 kg, men fancy bliver det nu ikke :)

iPAD løsningerne er overhypede pt, ved godt Juice Joey og andre bruger det, men er meget i tvivl om brugervenligheden og holdbarheden af system udstyr til butiksbrug :)

Dbh Johnny.

Tilmeldt 17. Apr 12
Fra  KaffeHjørnet Skrevet kl. 09:04

Hej johnny,

vedr. dankort er det var også en lejeløsning hos nets jeg er ude efter.

Den løsning Joey & juice bruger er mig bekendt et amerikansk system, som de har fået lov til at bruge som de eneste i dk. Men ret mig hvis jeg tager fejl. jeg mener systemet hedder shopkeep.

man kan sige til en start skal det ikke være fancy, det er jo ikke det der sælger kaffen, men ham der betjener det :) Men man er vel lidt mac nørd, og gadget fan ;)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:14

Hvis du vil have et tilbud af os, så skriv en mail til mj@datagaarden.dk

Vi har med airboss og gøre og har arbejdet med sådan nogle løsninger før

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 09:46

husk en ting inden du vælger, det skal være nem når der står 30 i kø skal du ikke blive forsinket af dit kasse system. Det koster dig unødvendig stress og muligvis tab af kunder.Det er da mange penge for skattevæsnets skyld 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:01

Provins:

husk en ting inden du vælger, det skal være nem når der står 30 i kø skal du ikke blive forsinket af dit kasse system. Det koster dig unødvendig stress og muligvis tab af kunder.Det er da mange penge for skattevæsnets skyld 

Et rigtigt fornuftigt svar.
vælg en partner der er vand til at arbejde med detailkunder og ved hvad der skal til for at butikker og deres drift afvikles fornuftigt.
og ikke mindst at den løsning du får kan følge med.

Syntes du skal tage en snak med Johnny han har efterhånden rigtig god erfaring med Detail drift og har bland andet Detail kæden Bahne som kunde.
systemet de kører med er rigtig god til at håndterer Prass, og re rigtig let og overskueligt ! :)

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:13

izettle.com :) det kan vel ikke blive lettere :) ved dog ikke om det er til at anskaffe en kortlæser endnu :) men appen er klar :)

Tilmeldt 17. Apr 12
Fra  KaffeHjørnet Skrevet kl. 12:18

Ja det kender jeg godt, og har undersøgt. Der er dog det "problem" at der ikke kan tilsluttes bonprinter, og med iZettle kan man kun slå en betaling ind som betaling med kort. Ikke kontant.

De har desuden heller ikke flere kortlæsere.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)