Nu håber jeg tråden er i den rigtige kategori. Sagen kort. Jeg har en mobil kaffebar, som kører rundt til lere forskellige steder hver dag. Der er ikke meget plads, og derfor har jeg brug for et lille nemt kasseaperat. i løsningen skal der være følgende : 1. kasseterminal 2. bonprinter 3. dankort terminal, som kan arbejde offline. Jeg regner med at sætte noget trådløst wifi op i vognen, så dankort ikke skal arbejde offline, men det kan jo svigte engang imellem. Jeg har kigget på ajour.dk ipad løsning og den er alt for fed, og dækker lige præcis mit behov, men jeg synes det er for dyrt for mig. 35.000 for grundpakken. Vi skal ned under de 10, og gerne ned omkring de 5t før det bliver rigtig sjovt. Det er ikke nødvendigt det kører sammen med et regnskabsprogram, men til info bruger jeg billys billing. Håber der er nogle kyndige folk der kan anbefale nogle produkter. Det er jo som en jungle derude ;) |
Det blvier ikke nemt,ajour er et fint system kan både sende til dit bogføringsprogram m.m hvad med og presse dem lidt i prisen