Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af T-shirt forretning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har brug for noget hjælp til start af egen hobby virksomhed.

Jeg er ung studerende, som har fået en idé om at starte eget t-shirt forretning. Har erfaring indenfor Photoshop, Illustrator o-.l og kan derfor selv fremstille designet o.l. Jeg har fundet en lille kerne af målgruppe som jeg er sikker på vil købe mine t-shirts. 

Jeg har tænkt på at starte stille og roligt og har ingen forventninger til store indtjeningen i starten, da det er et fritids projekt og har begrænset tid.

Spørgsmålet er så, hvad er billigste af nedenstående løsning?

1) at købe varmepresser og selv påtrykke designet på t-shirt. Nogle af jer der har erfaring med dette og kan anbefale billige maskine evt.?

2) outsource det

Og så har jeg tænkt på at lave et webshop. Kan I evt. anbefale nogle billig løsninger? jeg har kigget på bigcartel..

På forhånd mange tak, kom gerne med andet input end hvad jeg har spurgt om :-)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:47

Hej

Har selv - for mange år siden - tænkt samme tanke. Min far ejer et firma, hvor de trykker reklame til biler, tøj, bannere, facader osv. Og han fortalte, at en okay maskine til sådan en lille virksomhed, ligger omkring 7.000-8.000 kroner. Ved ikke om de er dyrer eller billigere i dag, men lidt koster det jo nok.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Stor københavn
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:47

Tro mig markedet for t-shirts er fyldt ud her på det sidste, du skal virkelig differentiere dig.

Det kan ikke betale sig at købe en varmepresser da du også skal have selve trykket .. har selv haft en og i sidste ende kostede det, det samme som at få trykt hos en trykker..