Hej Amino Har brug for noget hjælp til start af egen hobby virksomhed. Jeg er ung studerende, som har fået en idé om at starte eget t-shirt forretning. Har erfaring indenfor Photoshop, Illustrator o-.l og kan derfor selv fremstille designet o.l. Jeg har fundet en lille kerne af målgruppe som jeg er sikker på vil købe mine t-shirts. Jeg har tænkt på at starte stille og roligt og har ingen forventninger til store indtjeningen i starten, da det er et fritids projekt og har begrænset tid. Spørgsmålet er så, hvad er billigste af nedenstående løsning? 1) at købe varmepresser og selv påtrykke designet på t-shirt. Nogle af jer der har erfaring med dette og kan anbefale billige maskine evt.? 2) outsource det Og så har jeg tænkt på at lave et webshop. Kan I evt. anbefale nogle billig løsninger? jeg har kigget på bigcartel.. På forhånd mange tak, kom gerne med andet input end hvad jeg har spurgt om :-) |
Hej
Har selv - for mange år siden - tænkt samme tanke. Min far ejer et firma, hvor de trykker reklame til biler, tøj, bannere, facader osv. Og han fortalte, at en okay maskine til sådan en lille virksomhed, ligger omkring 7.000-8.000 kroner. Ved ikke om de er dyrer eller billigere i dag, men lidt koster det jo nok.