Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg "ind i branchen"?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

På forhånd undskyld hvis jeg poster det helt forkerte sted. Jeg kunne ikke finde et sted at passe mit spørgsmål ind, så jeg tænkte jeg ville poste det med uformelle sted, så jeg ikke forstyrer de mere seriøse debatter :)

Jeg er en medievidenskab studerende ved Aarhus Universitet, der har en lille iværksætter i maven (tror jeg nok). Mit studie giver mig en masse tung teori om medier generelt, men jeg savner et sted at bruge den viden. Vi har fag som mediesystemanalyse (MSA) hvor vi analyserer medievirksomheders opbygninger og strategier, og kigger bl.a. på hvordan firmaer udnytter deres cross-platform/cross-media potentiale. Vi har yderligere faget kvantitativ mediebrugsanalyse og mediereceptionsanalyse hvor vi arbejder med hhv. kvantitative og kvalitative data, både af selvfremstillede data, og data fra større databasen (index danmark osv.).