Navn: her kan jeg godt lide teksten... Email: her kunne måske stå hvornår du forventer at give svar... Telefon: her kunne måske stå indenfor hvilket tidsrum i ringer tilbage... Kommentarfeltet: det er som det kan være... teksten skal måske bare lige op på linie
De røde krydser går jeg ud fra er obligatoriske felter, hvad gør du hvis en kunde udfylder både mail og telefon... skriver eller ringer? Blot en tanke...
Jeg ringer hvis de beder om det og hvis det er spørgsmål der kan klares på mail svare jeg først på mail
Senest havde jeg en kunde der stillede spørgsmål og samtidig bad mig ringe tilbage. Hvilket var rigtig godt for det var ikke lige at svare på altid. Men jeg ringer helt klart når det er lidt komplicerede ting.
Jan køre du scannet, dandomain eller mangento kan ikke huske det ?
ved mail hvor hurtigt svar er der , det står der ikke
jeg kan forstå du har en have der er besøgs tid om mandagen , hvor ligger det ved jeg ikke ,for hvor ligger Vodskov henne , der kunne det forbedre siden vis der var et google maps kort eller andet kort derved hurtigt kan se på kontaktsiden hvor den have er.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows