Hej alle |
Den virker fuldstændig som en kontakt form skal virke, ingen problemer der. Også en fed detalje det med ''Navn - Dejligt at hilse på dig''
- Så den virker super fint!
Best regards
Emil - Stokholm Jewelry
//OUT
Hej alle |
Den virker fuldstændig som en kontakt form skal virke, ingen problemer der. Også en fed detalje det med ''Navn - Dejligt at hilse på dig'' - Så den virker super fint! Best regards Emil - Stokholm Jewelry //OUT |
Jeg er klar over den virker som den skal, det var også mere ordlyden i den jeg er ude efter, om hvordan du og andre opfatter den :) |
Jeg kan se I er flere inde og kigge, men der kommer ingen kommentarer |
Hej Annette Jeg syntes det ser fint ud... Navn: her kan jeg godt lide teksten... De røde krydser går jeg ud fra er obligatoriske felter, hvad gør du hvis en kunde udfylder både mail og telefon... skriver eller ringer? Blot en tanke... Med venlig hilsen Jan |
Hej Jan |
ja bedste at skrive hvornår bedste at ringe ved mail hvor hurtigt svar er der , det står der ikke jeg kan forstå du har en have der er besøgs tid om mandagen , hvor ligger det ved jeg ikke ,for hvor ligger Vodskov henne , der kunne det forbedre siden vis der var et google maps kort eller andet kort derved hurtigt kan se på kontaktsiden hvor den have er. |
Jeg synes den virker varm og velkommen og så kan den det den skal, iøvrigt en meget fin side! Mvh Anders |
TRYK DER! for at få en Rabatkode til et Zenji Mobile mobilabonnement!
Og så blev du på billedet skjult under chatboksen, flyt denne |