www.knallert-scooter.dk er åbnet for knallert-scooter interesseret med gode råd, instrukser og forslag til hvordan man kan lave forskellige typer knallerter og scootere.
Har du et øjeblik til at give din mening med feedback og ris/ ros om hjemmesiden? Gerne med nye forslag eller andet?!
Det skal siges at sociale medier er siden ikke blevet tilmeldt endnu, men det kommer.
Jeg vil også lige anbefale jer at få skaffet jer et logo :)
... og et bedre navn.
Var det :
knallertscooter.dk
knalertscoter.dk
knallert-scoter.dk
knalert-scotter.dk
skooter-knaldert.dk
har du overvejet hvor mange fejl-stavemåder der findes? Har du købt de mest normale fejl-stavemåder som dk domæner? Nu kender jeg ikke din målgruppe, men så vidt jeg husker var de knægte der gik meget op i deres knallertere ikke dem der fik de bedste karakterer i Dansk ...
Ellers ser siden ganske spændende ud , der kunne nok kæles lidt mere for grafikken men hva ... det er jo ikke det det handler om, folk kommer for at lære at skifte "ledningsnet" :P
aktive ting der laves med hænderne skrifter reservedele med mere , der er det nemmeste at forstå med film ,grafik , billeder derved få nogle af de elementer på siden så er det nemmere at forstå dine forklaringer på siden.
få google plus på siden det kan betyde lidt for trust værdien af siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Fedt med et knallert scooter forum, men hvis du vil have succes med dit website, skal du have et mere brugervenligt design. Skift eventuelt Bricksite ud med Wordpress som CMS.
Fedt med et knallert scooter forum, men hvis du vil have succes med dit website, skal du have et mere brugervenligt design. Skift eventuelt Bricksite ud med Wordpress som CMS.
WordPress er da et dårligt valgt hvis det skal være et forum?
Super fedt med et "guide-site" ang scootere/knallerter!
Jeg går ud fra det både er tuning og standard i skriver om? Men hvis i vil have min mening, så alt i skriver giver nul mening. Sitet er rodet, i skal formulere jer anderledes for det giver overhovedet ingen mening i mit hovede det i skriver, og jeg gik da ud af folkeskolen med 10 i dansk. Såe..
Men super fedt projekt.. Kontakt mig gerne hvis du mangler hjælp, idéer o.lign ;-) Jeg har selv kørt Runner i SS og 11HK. Droppede ud lige inden min første runde i DMU ;-)