Jeg er ved at se nærmere på Googles seneste opdateringer og vil i den forbindelse gerne se nærmere på sites der er ramt af Googles seneste opdateringer. Jeg vil bl.a. se om de fællesnævnere jeg har læst om kan overføres direkte til google.dk og hvilke andre interessante observationer der kan gøres med et lidt større datasæt end jeg har til rådighed. Jeg kan ikke garantere nogle gode råd specifik til dit site, men de observationer jeg gør samlet set bliver naturligvis lagt online. Skriv domænet på den side der er ramt i en privat besked, samt en kort beskrivelse af det fald der er oplevet. Lad være med at skrive noget omkring hvad du har lavet af optimeringer, jeg vil helst gå til det opgaven uden for mange forudindtagelser. Jeg håber at høre fra pingvinramte hjemmeside-ejere. |
Er Penguinen i gang endnu? Jeg har netop oplevet at faldet meget langt tilbage i resultaterne igår på min gadget side. Siden er stadig i Google indeks men er faldet 10 sider tilbage på alle keywords hvor jeg var på side 1 før.
Jeg ville sætte pris på hvis nogen gad at give det et kig..
Altså blev min side ikke ramt da Pingvinen først kom, men det er først kommet i går...