Hej Aminoer,
Skal bruge lidt hjælp af jer, da jeg har et lille problem. Jeg vil gerne have reklamer på.min hjemmeside, men mange steder skal man minimum være 18 for at blive annoncør, og jeg er kun 16. Derudover vil mine forældre ikke stå som kontaktpersoner, så det er en sag, jeg selv skal klare. Har tidligere været hos Partner-Ads, men her blev jeg på mærkværdigste vis slettet, mener jeg selv.
PS! Min side omhandler investering og det danske erhvervsliv.
Har ansøgt dem, men ikke fået svar, men jeg kan underligt nok logge på? Ved du om der er minimumsindtjening før udbetaling hver 45 dag? Skal jeg bare sætte reklamer ind nu? Jeg kan jo godt logge på. Kan du ikke lige sende mig et link til din side?
Tror desværre ikke, at de bliver til noget alligevel :/ Tjek det her: " 4.2: MD may reject Leadsin which case the Partner shall not receive remuneration for such rejected Leads. Leads generated by a Respondent under the age of 18 (or higher if required by applicable law) will always be rejected. The same applies to Leads which are not accompanies by IP number and other relevant information required by MD."