Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknisk SEO er det dig ??

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan teknisk SEO så kom med dine bud på god Teknisk SEO.

Jeg kan selv starte     jeg vil godt ind på TV/LED market i danmark og Sælge TV/ til folket,

Så jeg har købt 3 domæner    www.samsunftv.dk - www.lgtv.dk - sonytv.dk     

jeg vil  sælge TV til flok.     det er jo en god start ikke :-)  

Hvad syntes i  ????

/Per H  

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Per.

Beklager, men utrolig dårlig start..

Du må ikke købe domæner med andres varemærker, det er en krænkelse af deres varemærker.

Så find nogle nye domæner :)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:02

Nope, hvis du endelig skulle få en smule succes med dine sider, kan de respektive brands kræve domænet til sig.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:09

Jeg er fuldt ud enig med Casper Blom.

Hvis der skulle være en, der seriøst leder efter en teknisk SEO (og at trådopretter bliver lidt mere klar med sin idé) så vil jeg helt klart anbefale Thomas Frost. Jeg har før været meget imponeret over hans analytiske SEO-evner mange gange, men indenfor den seneste synes jeg hans firma burde ændre navn fra SEO-mand.dk til The-A-Team.com.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 4. May 12
Skrevet kl. 23:14

Ja i er sku søde her på amino:-)

Har i tænk på at man kan lave en aftale som forhandler med samsung DK som elgiganten   ??  og en ting mere samsungtv   er jo ikke deres navn er det ??

.-)

/Per H

Tilmeldt 4. May 12
Skrevet kl. 23:16

og Gitte  prøv lige og se her   http://en.wikipedia.org/wiki/Street_Patrol

hvad med det så  .-)     det er sku ikke for at nedgør jer,   

jeg ved det ikke man det gør i jo ??

/per H

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 23:21

Per H:

og Gitte  prøv lige og se her   http://en.wikipedia.org/wiki/Street_Patrol

hvad med det så  .-)

So what the fuck? Hvis de nogensinde sender den serie i danmark tjaeh så er det ikke Gita's problem, - nej problemet er at dine domæner ligger sig for tæt op ad allerede eksisterende brands :-) som allerede bliver markedsført i danmark 

Tilmeldt 4. May 12
Skrevet kl. 23:23

er det  Ulovligt at ligger sig tæt op ad allerede eksisterende brands eller er det bare god SEO  ???

Jeg ved det virkelig ikke kan i hjælp mig   er   det  Ulovligt  ???  

er der nogle her der ved det 100 %    ??

/per H

Tilmeldt 4. May 12
Skrevet kl. 23:30

kan sku godt lig den http://lgtv.dk/led  eller http://lgtv.dk/bestil-dit-ledtv

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:31

Hej Per :-)

Jeg kan huske, der var nogen herinde, der havde lavet en hjemmeside med et kendt brand, og de havde fået lov af dem, der ejer brandet - så det kan sagtens lade sig gøre :-) Desværre er der mange der misbruger et brand uden tilladelse, og så får de tilsendt et krav om penge og at fjerne det. Det første er helt sikkert bedre :-)

Hahaha, tusind tak for den med Street Patrol :-) Jeg mener faktisk jeg købte StreetPatrol.com før den TV-serie startede (men den har muligvis ligget uejet nogle år) - og det sjove dengang var, at de så ved en fejl linkede til mig fra deres forside Cops.com (jeg var SÅ glad, selvom jeg ikke kendte til SEO dengang :-) Kan ikke huske hvornår jeg købte StreetPatrol.com, men husker mit første var GitaStreet.com, som nogen desværre har hijacked og spammer mig med at forsøge at få mig til at købe igen. Jeg havde faktisk nogle supergode naturlige links fra selv en forsker fra universitetet på Island. Den er selvfølgelig gået tabt.

Og jeg også et link fra en helt fantastisk rockstjerne (*RIP* desværre). Hans hjemmeside blev lavet af et familiemedlem Angie Capaldi og jeg kan huske at han mente et link dertil passede fint til Jim Capaldis website "Friends of Traffic".  

Tilbage til det seriøse mht brands, så er Street Patrol og Apple et begreb. Du kan sikkert godt komme afsted med at sælge æbler i USA med et skilt, hvor du sælger de æbler der kommer fra et træ. Jeg kender ikke så meget til ejerskab af varemærker i USA, men har praktisk kendskab til det i Danmark. Hvis du har et firmanavn som dækker over et almindeligt fænomen kan du godt få rettighederne på det - men kun indenfor din branche. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)