Opstart af webshop - svar på spørgeskema om produkter
Tilmeldt 30. Mar 12
DonJepsen
Skrevet
08-05-2012 kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Aminoer
Min bror og jeg arbejder på at starte en webshop , med henblik på salg af bælter til mænd.
Vi har i den forbindelse udarbejdet et spørgeskema, og håber på i vil hjælpe os lidt.
Spørgeskemaet tager max 5 minutter at besvare. Det er billeder af bælter, i skal vurdere om det er noget for jer :)
http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=MH49W4191N92
Vi er igang med at udvikle en webshop - men den er ikke "køreklar" endnu.
Håber på så mange besvarelser som muligt, yderligere kritik/ris/ros er også meget velkommen.
På forhånd tak,
Søren
Jepsen Import
Svar
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Jeg kender ikke jeres målgruppe, men jeg vil foreslå smalle bælter. Jeg køber personligt kun smalle bælter, men jeg er også 16 år :)
Svar
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Når jeg går ind på adressen får jeg en besked med "tak fordi du deltog":O
Svar
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Tilmeldt 30. Mar 12
DonJepsen
Skrevet
08-05-2012 kl. 22:03
Svar
Hej Kasper
Det lyder mærkeligt, har lige tjekket og det er det rigtige link .. Kan også se andre får besvaret..
Svar
Tilmeldt 30. Mar 12
DonJepsen
Skrevet
08-05-2012 kl. 22:05
Svar
Vores målgruppe er mænd i alle aldre.
Der er både "normale" bredde bælter og smalle bælter. -men tak for svaret, vi tager i mod alt respons og det bliver noteret:)
Svar
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Svar
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Tilmeldt 30. Mar 12
DonJepsen
Skrevet
09-05-2012 kl. 11:42
Svar
Vi takker for besvarelserne indtil nu :)
Hvis der ellers er nogen der har ris/ros eller lignende, er i meget velkomne.
Svar
Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Har været inde og besvare jeres spørgeskema.
Jeg synes umiddelbart, det er nogle fornuftige priser - afhængig af omkostninger ved forsendelse. Dog synes jeg ikke så godt om "åbne" bæltespænder. Og brede bælter er primært til havebukserne eller til dem, der kastes på om søndagen :)
Held og lykke med shoppen
Svar