Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg ramt de rigtige funktioner på vores nye side eller mangler der noget?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle dejlige aminoer

Håber i vil kigge et smut forbi www.tvkampe.dk og skrive hvad i synes om den, designmæssigt, funktionsmæssigt osv.

Vi vil meget gerne have så meget som muligt feedback, og selv hvis det er meget små ting du synes der skal ændres eller mangler, så er det måske dem der kan gøre siden bedre.

Håber du vil bruge et par minutter eller lidt mere og kigge siden igennem, det er ikke så omfattende.

Glæder os til at høre fra jer.

/Casper

Tilmeldt 15. Jan 12
Skrevet kl. 20:26

Umiddelbart ser siden rigtig fin ud, og mener den har de funktioner jeg ville forvente af en sådan side.

Normalt når jeg skal se, hvilke kampe, der bliver spillet bruger jeg bold.dk/tv, hvordan har i tænkt jer at differentiere jer herfra?

Læste derudover jeres annonceside - umiddelbart tænker jeg ikke, at det er "rigtig billigt" som i ellers skriver?

Tilmeldt 10. Nov 11
Skrevet kl. 21:47

I forhold til Bold.dk/tv, så differentierer vi os på den måde, at vi kun viser kampene i fjernsynet og når man klikker på kampene kan man læse lidt om, hvad man kan forvente sig af kampene.

Det gør bold.dk/tv ikke, de viser først en meget rodet menu med alle kampe. Herefter skal du trykke på vis kampe i tv, og så kan du se hvem der spiller. På vores site kan du hurtigt se, hvad der bliver vist, og tilmed få en beskrivelse af, hvad du kan forvente dig af kampene.

Med hensyn til annoncering, så er det noget vi har fået en del meninger på. Flere har sagt det var for lavt, mens andre for højt. Det er nok en svær balancegang, hvad ville dit umiddelbare forsvar være?

Tilmeldt 15. Jan 12
Skrevet kl. 22:00

Okay, det lyder fornuftigt i forhold til beskrivelserne mv.

I forhold til reklamerne, synes jeg bare det lyder en smule optimistisk at tro en annoncør vil betale op til 1000 kr om dagen for at reklamere på et site, som endnu ikke har nogle besøgende :).
Hvordan har i tænkt jer at tiltrække folk? Mund-til-mund, facebook, reklamering?

Tilmeldt 15. Jan 12
Skrevet kl. 22:04

Derudover, har i overvejet at tilføje odds på kampene under beskrivelserne?

Kunne være evt være en god måde at få sendt folk hen til jeres forskellige bettingpartnere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:41

Kan skrive på siden vi køre hele tiden en kraftige adwords kampagne og vi sørger hele tiden for der sker noget aktivt på siden så vis bruge 1000 kroner om dagen i adwods med mere og de er målrettet kan det udmærket være en reklame , men da siden er nye kommer trafik i ha i hvert fald ikke google organiske søgning , men i alt Ok pris vis i har de besøgene på siden der kræver folk vil betale de kroner

selvfølgelige mangler der indhold på siden , hvor e en nyheds blog og hvad med en masse kamp tips på siden så folk vil læse på siden

google plus også en fordele på siden så folk kan like din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 11
Skrevet kl. 08:57

Vi har overvejet det med at tilføje odds fra de forskellige bookmakere, og det er nok et af vores kommende projekter. Udover det, så laver vi jo et spilforslag, som man så kan spille efter, hvis man synes det lyder fornuftigt.

Tilmeldt 10. Nov 11
Skrevet kl. 09:01

Lyder fornuftigt, vi vil overveje, hvordan vi kan brande det gennem adwords.

Vi har skåret nyhedsdelen fra, da der er en masse andre sider der er gode til det og det vil vi lade dem om at være gode til. Med hensyn til kamptips, så har vi lavet en kategori der hedder anbefalde kampe, som er de kampe vi anbefaler folk at se. På forsiden kan du jo læse om alle kampene, så forstår ikke helt hvad du mener?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:36

CasperRavn:

Lyder fornuftigt, vi vil overveje, hvordan vi kan brande det gennem adwords.

Vi har skåret nyhedsdelen fra, da der er en masse andre sider der er gode til det og det vil vi lade dem om at være gode til. Med hensyn til kamptips, så har vi lavet en kategori der hedder anbefalde kampe, som er de kampe vi anbefaler folk at se. På forsiden kan du jo læse om alle kampene, så forstår ikke helt hvad du mener?

korrekt klart der skal annonceres en del , det er jo ikke gratis 750 koner på en dag .

vis du klikke på kontakt siden ,betingelser siden , annoncer siden , kan man ikke se nogle menu links til nogle kamp tips , det er svært at finde rundt i siden nå man ikke kan se , hvordan man kommer tilbage til forsiden, desuden da man nu kigger på forsiden er der kun en list , der er stå ikke noget skrift om erfaringer hvordan man tjener penge , der står kun anbefale kampe på forsiden men det jeg kunne se var det et standard scipt du skriver ikke hvorfor de kampe anbefales

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:38

Synes i burde fremhæve jeres kamp optakt noget mere, da det er der i skiller jer ud fra mængden, og så får hurtigst muligt gang i at komme med oddsforslag, det er der mange steder i kan få hits på, i kunne måske smide nogen af jeres kamp optakter her http://www.facebook.com/OddsetDK, det har jeg selv prøvet med optakt til Liverpool kampe med pæn succes.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)