Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Kurser til virksomheder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mangler en person som har lyst at sælge "mig" og mit "produkt" til virksomheder..

Kunstmaler og underviser i Kunst-terapi.. foredragsholder om emnet, samt alternativ behandler Astrologi, Kostvejledning etc.. i bund og grund et godt værktøj i denne fortravlede verden, hvor stress etc. fylder.

Jeg er debattør/stifter på socialt netværk.. og har succes på dette område.. stor indsigt i og omkring mennesker i det hele taget.

Umiddelbart vil jeg tro at hele landet har min interesse.. afhængigt af arrangements størrelse.

Kontakt mig for yderligere info hvis du har lyst at vide mere, og evt. hjælpe mig i gang.

Jeg har undervisningsbaggrund.. men har lyst at prøve virksomheder af nu.. fremfor private.

Mange hilsener Kunstnerisk

Tilmeldt 7. Feb 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:40
Hej

Har du evt. en hjemmeside eller lign, hvor jeg kan læse lidt mere ? Alternativt send en pm til mig, med lidt mere info. Jeg har kontakt til en del firmaere, hvor dette måske kunne være en mulighed...

Mvh

Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 07:58
Hej Kemo.. tak for dit svar, jeg havde faktisk set dig tidligere her på morgenen..

Jeg har en website endnu.. men har sat mig selv op på my.space , for en uges tid siden.. den kan du se på og se hvad det er jeg laver.. der er megen tekst.. men du kan danne dig et billede.

Jeg har selv solgt for år tilbage.. men har ikke så meget mod på at gøre det pt. når det er mit eget, selvom det er en god ting at få den kontakt fra start af..

Men du kan kigge på det, og jeg kan sende dig yderligere.. hvis du har nogle spørgsmål..

Umiddelbart.. jeg er Terapeut.. som alle kan blive eller kalde sig.. og nogle firmaer vil måske betakke sig for at få en Terapeut ind.. idet de måske ikke ønsker at medarbejdere skal udsættes for det, der skal man have en universitetsudannelse..

Men jeg har en baggrund som alligevel gør at jeg har et stor menneskekundskab.. som alternativ behandler som du kan læse om på siden også..

Derudover, mine personlige erfaringer, er jeg på mingler.dk hvor jeg med stor succes har stfiter flere foraer.... med mange medlemmer, jeg bliver ofte kontaktet personligt af mennsker som har brug for hjælp.. det være sig selvmord det være sig andre personlige ting.. men det er det som jeg også tiltrækker om man vil

Jeg har et forum med ca 750 singler.. og skal muligvis igang med en dating. derudover har jeg et forum "Kan man det" som har et medlemsantal på 1100... så mit kendskab her er også stort til alle mulige typer af personligheder..

Det er så du kan danne dig et billede af mig

Jeg er kunstmaler, uddanet farveterapeut... er clairvoyant, hvilket måske heller ikke er så aktuelt i firma øjemed, det kan være lidt spooky... 0) selvom det ikke er

Du kan læse på siden derinde.. se om du kan danne dig et indtryk af det.. og vi kan tage der derfra.

Mange hilsener Jette/kunstnerisk..

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:09
Jeg er meget interesseret. Kast mig en PM om lidt mere information.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)