Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Tøj, sko & Accessories Engros..

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har langt om længe fået min webshop op og køre, nu vil jeg høre efter om der er nogen af jer der kender (eller selv) sælger Tøj, sko eller accessories til engros? Alt har interresse! :) 

Fra 7200 Grindsted
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan kontakte mig på torbenrotvig@gmail.com jeg har nogle spændende ting, som sikkert kunne have din interesse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender Mail med det samme :)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 13:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også smide mig en mail, jeg har også ret mange spændende varer på lager. 

Rasmus@trademen.dk 

Handel med varepartier via Trademen

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har 14 kasser med mærketøj til hende.
Modström, mbyM, Minimum, Global funk, Dixie m.fl.

Der er ca. 500-600 enheder, men kan sende en komplet liste hvis det har interesse. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne sende en liste til gfrb@live.dk :)

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 20:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ca. 100 par solbriller, som du sagtens kan få billede, samt en god pris på. :-)

Hvis du er interesseret, så bedes du kontakte mig via. PM.


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Stor interesse herfra ....
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Undertegnede repraesenterer et firma i Bangladesh – OCTOPUS 2010 (BD) Ltd, 19/b/4-d&c(4th floor)bloc-f,ring road,mohammadur,dhaka-1207- og et andet firma i Uganda – BEST DESTINY TRADER (U) LTD, P.O BOX 71714 KAMPALA UGANDA. Ejerne af begge firmaer har et vist sammenfald. I Bangladesh er ejerne Delowar Hossian og Mizanur Rahman. I Uganda er de to samme personer ejere sammen med Sosthenes Rwamfa.
De tre naevnte forretningsfolk oensker sammen med mig at besoege potentielle koebere af beklaedningstekstiler, med henblik paa import heraf fra saavel Uganda som Bangladesh, idet begge firmaer producerer forskellige former for tekstiler i god og konkurrencedygtig kvalitet. De paagaeldende beskaeftiger sig ogsaa med andre brancher inden for handel.
Jeg anmoder herved venligst paa de paagaeldendes personers vegne om en aftale om et besoeg hos Jer i ugen begyndende 3. september 2012, med henblik paa forhandling om fremtidigt koeb af varer fra Uganda og Bangladesh. Det er hensigten at foretage en rundrejse i Danmark, begyndende i Jylland og afsluttende i Koebenhavn, i den ugestid opholdet varer. Et besoeg hos Jer vil derfor vaere mest belejligt i slutningen af ugen fra mandag d. 3. september 2012.07.
Jeg befinder mig for tiden i Uganda, hvorfor korrespondancen i sagen venligst bedes foretaget pr. email til ernstfrandsen@hotmail.com. Jeg er naturligvis til disposition for eventuelle yderligere oplysninger efter Jeres oenske.
Af hensyn til det fremskredne tidpunkt i forhold til den planlagte rejse, beder jeg venligst om Jeres snarlige besvarelse.
Paa forhaand tak for venlig imoedekommenhed og forhaabentlig fremtidig samhandel.
Med venlig hilsen.

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hel jeg sælger sko engros jeg kan kontaktes på  61408460 for mere info mvh lars

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)