"... det kommer til at arbejde med: salg af it over webshop, hjemmeside salg, deisgn af hjemmeside og topbanner, lave reklamme film, servicer computer hos kunden, hosting webhotel..."
Hej Thomas
Hvis du udvælger to af de ovennævnte kompetencer i stedet for at ville være et full-service it-hus fra dag et, så tror jeg, at du for det første vil have meget nemmere ved at finde et passende navn, og for det andet også vil få langt større succes med kundetilvæksten.
Det lyder næsten useriøst, hvis man påstår, at man som enkeltperson kan det hele... og alt andet lige vil mange tænke, at så kan du nok kun det hele halvt. Hvis det sidste er tilfældet, så sætter du naturligvis bare din pris tilsvarende lavt, men overvej hvad du gerne vil have som image, og ikke mindst hvad du helst vil arbejde med i det daglige. IT er for bredt, til at det er interessant.
Navnelegen er sjov og vigtig, men dit produkt og kerneydelse skal have førsteprioritet.
Mvh.
René
|