Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproducent i Ukraine/Polen!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie

Iikke nødvendigtvis dyrt, du skal os tænke langsigt. hellere have et par producenter end at arbejde med en enkelt. Da dette kan give problemer., hvis productionen ikke nåes. 

Men Jeg kan muligvis godt hjælpe dig, vi arbejder med prof. mennesker. som producere for italien og frankrig osv.  hvis du ønsker yderligere information kan du skrive til mig chk@scan-everest.com 

Kvalitet er altid noget man når længst med. Smile

 

 

Mvh.

 

Cengiz

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilie :
Kære alle iværksættere.

Jeg er ved at starte mit eget børnetøjsfirma, har fået designet 10 styles til både drenge/piger. Jeg har før arbejdet på at skulle have mit tøj produceret i Kina, men eftersom det er svært at kvalitetskontrollere løbende vil jeg hellere arbejde på at få det produceret i Ukraine eller Polen!
Jeg har forsøgt at ringe adskellige tøjproducenter op, men de forstår overhovedet ikke engelsk - er der en der evt. kender en tolk eller fabrikker de kan anbefale? Håber MEGET der er en der kan hjælpe da jeg sidder lidt fast..
De bedste hilsner

Emilie

Hej Emilie,

Jeg får produceret tøj i Ukraine. Virksomheden er dansk ejet og alt kommunikation foregår via den danske afdeling. Send gerne en PM for mere info.

Vh

Claus

Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie

jeg kender en tøjproducent i Hviderusland som jeg kunne sætte dig i forbindelse med; jeg kender også en polsk studerende pige, som evt kunne hjælpe med oversættelse ift Polen

Du er velkommen til at ringe til mig på 2010 5340

 

Mvh

Anders Michael Hansen - Innoflexion

 

Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

I've read your post and maybe I can be of some kind of help to you. I'm starting a baby clothing business in Poland so I have some connection to producers. You're right ´it's not easy for foreigners since we speak only polish here :). But ´we're still cheap. I was studing in Denmark (get married there) so your country is close to my heart. If you interested give me a call (0048 669997296) or sand an email: ewaghansen@gmail.com

Ewa

Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie,

Kunne det have din interesse, at få det produceret i Rumænien? Jeg har nogle meget gode kontakter dertil, og det er ikke umuligt at få styr på kvalitet mm.

Jeg har ikke forstand på det, men jeg kender nogle der helt sikkert kan sætte dig i forbindelse med de rigtige folk.

Med venlig hilsen,

Joachim

Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er meget interesse en tøjproducent i ukraine kan du kontakt mig PM

Mvh mohamed

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie,

Jeg har tøjfabrikker i Thailand, som kan producere alt slag af tøj til en lav pris og i god kvalitet. Jeg har kontor i Aarhus, hvor jeg kan hjælpe kunde og koordinere med produktion og levering fra Thailand til Denmark eller andre steder.  Du kan kontakt mig på toon11st@gmail.com,hvis du er interesseret i det Smile.

Mvh

Toon

Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg leder efter dygtige leverandører i Tyrkiet (tøj til kvinder, høj kvalitet), men med mulighed for lavt minimum. Kender du nogle du kan anbefale?

Mvh. Anne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har produktionskontakter bl. A i Ungarn og indien, til ordre på 10 stk og custom made. Ved større ordre har jeg også andre kontakter
Skriv gerne
mail@pajpattern.dk
BH Pia

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tyrkiet tak.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)