Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler søger forretningsideer og forretningspartner(e)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Måske lidt i kontrast til de traditionelle "Jeg har en genial ide, mangler udvikler der vil arbejde for XX% af et evt overskud" vil jeg prøve at oprette dette indlæg, i håb om den anden vej rundt, netop at finde den geniale ide og en god forretningspartner. Selv er jeg udvikler, og leder efter det næste iværksætter projekt.

Jeg har ikke været så aktivamino, så der er nok ikke så mange der kender mig - så lad mig starte med at præsentere mig selv:

Jeg er 29 år, uddannet datamatiker 2001, og har arbejdet primært med .NET web-udvikling siden da - de sidste tre år som selvstændig med eget firma, IT FUTURE. Ud over arbejde for mine kunder var jeg for 2 år med til at starte Downtown.dk som jeg er medejer af i dag.

Jeg synes det er sjovt at starte projekter op, men jeg er kræsen med hvilke ideer jeg kaster mig over. Derfor søger jeg en iværksætter der har fået den gode ide, og som har netværket og kompetencerne til at løbe projektet i gang, men mangler udviklingskræfterne og en sparringspartner.

Hvordan samarbejdet skal opbygges kommer an på ideen og arbejdsfordelingen. Hvis du er interesseret hører jeg meget gerne fra dig. Skriv her på Amino, giv et kort brief af din ide, og lad os evt. aftale et møde hvis der er kemi.

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 10:04

Hej Dennis.

Jeg står med et projekt, hvor jeg mangler en partner. Dette er hovedsageligt pga. Kapitalkrav og sparring.

Hvor befinder du dig i landet? :-)

Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05

Jeg bor på Nørrebro i København.

Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:25

Hej Dennis

Vi er tre venner på 25 til 31 år som i oktober sidste år startede med at udvikle på en crowdfunding-platform for musikartister. Kort sagt er der tale om et mashup af kickstarter.com, hypem.com og thepiratebay.se. Der arbejdes med PHP, Zend Framework og MySQL. I skrivende stund har vi en kørende prototype med mange funktionaliteter på plads, men der er stadig et stykke vej før vi har et produkt som vi enten kan søsætte selv, eller bruge til søge kapital med.

To af os brugte projektet til afsluttende eksaminer på hhv. Datamatiker og PBA i Webudvikling hvilket gav et 10-tal, så arbejdet er udført efter bogen og dokumenteret :) Den tredie af os har arbejdet med interface- og grafiskdesign i årevis. Udover at være uddannet Datamatiker, har jeg også en markedsføringsøkonom i bagagen og læser nu PBA i e-concept development, hvor vi arbejder med alle andre aspekter end selve udviklingen af platformen.

Projektet har brug for flere udviklingsressourcer, da udviklingshastigheden naturligvis har fået et dyk efter vores webudvikler har fået job og jeg har travlt med mine studier.

Det kan vist ikke gøres kortere, skriv endelig hvis det har interesse :)

Mvh.

Kresten Østerby

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 11:02

Hej Dennis,

Jeg vil gerne snakke med dig om forskellige projekter.

En samarbejdspartner og jeg (incl mit firma i ryggen) er igang med at sætte en "virksomhedsfabrik" op hvor vi hjælper adskillige iværksættere der har en god ide, mangler et ekstra spark eller direkte hjælp til effektuering og effektivisering af deres team.

Vi får tilbudt virkelig mange projekter. Projekter hvor der allerede er gang i den med PR og rockstar team - men fælles er at de ofte mangler det ekstra for at komme videre.

Så kontakt mig gerne så vi kan tage en snak omkring hvad vi præcis laver og hvor du eventuelt kan komme ind - vi mangler altid Rockstar iværksættere :)

/Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

@Kresten

Umiddelbart ligger mine kompetencer inden for .NET, så jeg vil nok ikke kaste mig ud i nye projekter, som udviklingsressource, inden for PHP.

Mange tak for dine input uanset hvad.

@Kenneth Jensen

Jeg kunne ikke skrive en privat besked til dig, så jeg skriver her i stedet. Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvor i billedet du ser mig, men jeg vil gerne høre mere.

- Dennis

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:15

Hej Kresten.

Har du en e-mail man kan skrive til?

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:51

Hej Dennis

Jeg har siden oktober sidste år været i gang med at opstarte en webshop, Upcoming Fashion. Vi har været 2 om det og har sammen fået skabt et godt fundament. Vi har dog lidt under, at det er vores første iværksætterprojekt og meget af vores tid er gået med at finde ud af "hvordan tingene fungerer". Resultatet er nu, at vi har en webshop med uudnyttet potentiale, en del interesserede designere, men fortsat kun få kunder (hvilket primært skyldes manglende marketing og udbud på webshoppen).

Da jeg selv, desværre, har flere projekter i gang og knap tid at gøre godt med, så har jeg valgt at sælge min andel til en aktiv iværksætter med udviklingskræfter og med lysten til at fortsætte projektet sammen med den anden stifter af Upcoming Fashion. Den anden part har netværket og er selv uddannet designer. Tjek gerne upcomingfashion.dk, hvis det kunne have interesse.

Lad mig vide, hvis det kunne have interesse, så sender jeg dig gerne flere detaljer.

De bedste hilsner

Lea Jørgensen

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 09:41

Af en eller anden grund kan jeg pludselig ikke længere modtage private beskeder?

Nogen der kan hjælpe med hvordan det aktiveres igen?

Men jeg skriver til dig via mail Dennis, så er det bare it-future.dk jeg skal bruge?

-Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22

@Kenneth, ja det er fint - jeg har fået din e-mail.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)