Mit kære forsikringsselskab kræver nu en level 20 Er der nogle der har erfaringer med dette i kbh. området og kan lave dette |
Det er kun selve alarmen du mangler? Så er det bare at hive fat i f.eks. G4S - Som kan hjælpe dig.
Mit kære forsikringsselskab kræver nu en level 20 Er der nogle der har erfaringer med dette i kbh. området og kan lave dette |
Det er kun selve alarmen du mangler? Så er det bare at hive fat i f.eks. G4S - Som kan hjælpe dig. |
Dem har jeg også fat i Alarm marked er som telefonabb. totalt uoverskulig der er ingen gennemsigtighed i deres tilbud, så derfor denne tråd |
Okay, som jeg forstår det sikringsniveau, så skal det være en alarm med udrykning. Der har jeg kun erfaring med G4S. De kommer ud og kigger hvad du har behov for, og finder en total pris til dig. Du kan også selv gå på deres webshop erhverv og se hvad det koster. Det kræver dog at du selv ved hvilke ting du skal bruge. Hvis du f.eks. skal SKAL-sikres. |
der er 100 % check på dette, men der kunne være en Amino med gode erfaringer |
hej johnny send mig evt en mail på info@forsikringagenten.dk har en god kontakt hos Falck som helt sikkert kan hjælpe God aften |
www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma