Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man en webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
Lige pt. ligger jeg inde med en hjemmeside, hvor jeg blogger lidt hist og pist.
Jeg har dog længe overvejet at lave en webshop, men jeg ved ikke, hvor jeg skal starte!
Jeg har ideer om en webshop, der sælger sportsudstyr, men hvad med varelager og hvor skaffer jeg udstyret?
Hvor meget statkapital SKAL man regne med?
Har i evt.et sted med vejledning i kronologisk rækkefølge?

Mathias Kock (www.newinvestor.dk) :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52

Hej Mathias,

Det er rigtig svært at starte en webshop, specielt hvis du ikke aner hvor du skal starte. At importere udstyr er lang process i sig selv. At lave en webshop er en anden lang process i sig selv. Fokuser på en af tingene, og få en anden til at lave det andet - Specielt hvis du ikke har nogen erfaring inden for nogle af tingene.

Så vidt jeg ved findes der ikke nogen kronologisk rækkefølge over sådan en process. Hvert firma er forskelligt. Start med at lave en forretningsplan. Men du skal nok ikke regne med at have en webshop oppe og køre inden for en uge. ½-1 år er nok realistisk, men så mangler du kunderne - og det er klart det mest avancerede at skaffe disse.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:35

Hej Mathias.

Der er som sagt mange måder at gribe det an på, nogle gør dette mere seriøst ind andre.

1. Lav en forretningsplan ( Kan tage op til flere mdr. før den er 100% iorden )

2. Lav markedsundersøgelser

3. Læg budget ( Dette bør gøres i samarbejde med en erhvers rådgiver, de er gratis i din kommune )

4. Import af vare gøres ved markedsundersøgelser og hårdt arbejde.

5. Webshoppen - Lad en proff gøre arbejdet for dig, det trods alt det du skal leve af, du vil aldrig bygge din egen butik fra bunden jo, så hvorfor bygge din webshop selv os.

6. Få kunder.. Gøres med SEO, linkbuilding, hård arbejde - Også en god ide at betale dig fra dette.

Jeg vil med glæde hjælpe dig hvis du har flere spørgsmål, har selv erfaring i at bygge webshops og starte forretning.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)