Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Amino lidt konstruktivt ris

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når man skriver indlæg her på Amino bliver de ganske rimeligt gennemlæst, så forummet ikke bliver spammet fuldstændig ned med reklamer. Hvis ens indlæg har karakter af reklame så skal man være plus-medlem ellers bliver det slettet - fair nok.

Hvis man ikke er plusmedlem og opretter et sådan indlæg der har karakter af reklame bliver det slettet, og man får en flink mail om at man skal være plusmedlem, og der står eksplicit (her kommer ris-delen) at ens indlæg vil blive vist igen i samme øjeblik man opretter sig som plus-medlem.

Det er IKKE tilfældet. Der går et vilkårligt langt stykke tid (4 dage i mit tilfælde) før ens indlæg dukker op igen. Da mit oprindelige indlæg blev slettet oprettede jeg mig som plusmedlem, og så jeg skrev venligt tilbage at da Amino ikke havde overholdt sin del af aftalen, så lavede jeg en kopi at mit oprindelig indlæg, som uden videre problemer har fået lov til at ligge.

Men nu har jeg så modtaget en flink mail om at det oprindelige indlæg er blevet slettet. Fair nok, men ikke særlig systematisk især pga. min henvendelse om at jeg bevidst lavede en kopi pga. fejlen fra Aminos side. 

Nu til den konstruktive del:

1) Mange vil i fremtiden glæde sig over hvis I retter i IT-systemet, eller i jeres emails, så virkeligheden stemmer overens med det I skriver.

2) Når I skriver mails så lad være med at bruge en no-reply adresse når der er en personlig afsender på mailen. Hvis I havde gjort det sidste så havde jeg ikke skrevet denne post, men blot skrevet til administratoren.

Mvh.

Mathias Dam

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg flyttet dit indlæg, da du havde lagt den i testeren

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 10:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Mathias 

Tusind tak for din feedback, det er vi super glade for, Amino var ingenting hvis vi ikke fik noget feedback.

Vi havde desværre nogle problemer med indlægene på Amino i fredags, det kan være at du er blevet ramt af dem. Jeg får lige tjekket op på om det er derfor.

Jeg sender dig lige en mail, med et par ekstra spørgsmål, så vi kan komme til bunds i det, så det ikke sker igen.

Venlig hilsen
Morten 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)