Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blank forside i wordpress

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde selv samme problem i periode. Jeg deaktiveret alle plugin og aktiveret så derefter plugins en efter en derved fandt jeg ud af hvilket plugin der var problemet.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Regstrup
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Co-Sponsor IO SoftGame Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Googlede lige lidt på det plugin og det virker som om det er et kendt problem: http://www.ehow.com/how_8232800_remove-advanced-cache-wordpress.html

Forslaget fra linket er at slette filen "advanced-cache.php" fra mappen "wp-content". Hvis du vil prøve det, så vil jeg anbefale, at du laver en backup af filen først - bare for en sikkerheds skyld :-)
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan bare give den gas Wink - har slettet det hele én gang i går og har back-up af det hele.

Linie 57-62 i WP-settings:

// Check if we're in WP_DEBUG mode.
wp_debug_mode();
// For an advanced caching plugin to use. Uses a static drop-in because you would only want one.
if ( WP_CACHE )
WP_DEBUG ? include( WP_CONTENT_DIR . '/advanced-cache.php' ) : @include( WP_CONTENT_DIR . '/advanced-cache.php' ); 
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Lav en backup af wp-config.php først!!

I wp-config.php er der en linje der hedder noget i retning af DEFINE('wp-cache', 'true');

Slet den linje. 

Og vi siger tak til Frands - det virkede! Snakkede Thorborg ikke engang om at man kunne give stjerner for det fortjener folk med så hurtig respons!

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Cloudblog:

Og vi siger tak til Frands - det virkede! Snakkede Thorborg ikke engang om at man kunne give stjerner for det fortjener folk med så hurtig respons!

Fedt! Geeked - og selv tak.

Det ser ud som om du mangler nogle billedfiler og sådan lidt på din blog rundt omkring :(   Husk i øvrigt at slå debugging ting fra igen, så der ikke kommer en masse notices fra diverse plugins. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var slået fra, men jeg tror desværre at et eller andet plug-in havde smadret det hele. Er i gang med at geninstallere det hele.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)