Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine kategorier er blevet kopieret direkte over på et andet website....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved jo godt at kopiere tekst er forkert, men hvad med kategorier og sektioner? Mine apps-kategorier betyder lidt for mig, vi havde feks en "widgets" og en "APP2SD" kategori før Appbrain og Android Market havde det, og vi var i det hele taget den første webside der brugte "ikke Android market kategorier"...det har alle selvfølgelig lov til, men samtlige af vores 8 apps-kategorier er blevet kopieret direkte over (altså kun navnet på kategorierne), med bindestreg og det hele. jeg fandt ud af det da jeg modtog et par mails herom, og da alle kategorier er tomme tror jeg det er sket for nyligt.

Det er ikke fordi at jeg gider og til alt mulig med politi og fis og papir, jeg synes jo bare at det unikke i vores kategorier forsvinder når et andet dansk site har ordret de samme....derfor vil jeg gerne høre hvad i ville have gjort, eller om jeg bare er en sur nærtagende middelaldrende mand?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mig bekendt kan du intet gøre... Du ejer ikke rettighederne til de omtalte ord, så du kan blot være stolt over, at du var først Smile

Så længe at de ikke kopiere teksterne eller designet, så har du næppe nogen sag...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:48

Hvis det er simpelt, så er det svært.
Men i ophavsretslovens §71 står der:

"Den, som fremstiller et katalog, en tabel, en database eller lignende, hvori et større antal oplysninger er sammenstillet, eller som er resultatet af en væsentlig investering, har eneret til at råde over det pågældende arbejde som helhed eller en væsentlig del deraf ved at fremstille eksemplarer af det og ved at gøre det tilgængeligt for almenheden. "

Den brugte vi i Jubii, til at knalde folk der bare kopierede vores kategorier og indeks.

Men du skal nok have mere end et par kategorier for at bruge den.

De bedste hilsner

Martin

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:08

Hej

Jeg har oplevet noget lignede, vedkommende har kopieret diverse ting fra min hjemmeside.

Jeg har sendt vedkommende en email at det ville jeg ikke se på og en vedhæftet regning , det hjalp, regning for en minimal beløb blev betalt og de har redigeret i deres hjemmeside.:) Prøv det:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:12

LTak for jeres input. Nu har jeg slettet to kategorier og samlet alle artikler i dem i en tredje , bare for at jeg ikke gider at have nøjagtig de samme kategorier som et andet site. Jeg undrer mig virkelig over at der overhovedet er nogen der gider at gøre det....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)