Jeg mangler kontakt til danske cykelproducenter. Jeg har kendskab til Kildemoes og Winther, og en google-s¸gning gav mig samme svar. Men er der andre? I så fald vil jeg meget gerne h¸re fra Jer. Hvis I ligeledes kender til cykeltilbeh¸rs-producenter må I også gerne give mig et par link. Her t¿nker jeg på cykelhjelme, anh¿ngere, lygter o.l. På forhånd tak! |
Leder efter danske cykelproducenter
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Esben Kalhøj, Letland
|
Esben Kalhøj, Letland
hejsa jeg mener at principia er et dansk mærke og de laver rigtig fede rammer hilsen ole |
|
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Tak til Ole og Jens. Nu har vi noget at gå videre med. Jeg er med på at det efterhånden er småt med produktion af cykler i DK og "dansk cykelproducent" skal derfor også forståes som at m¿rket/firmaet er hjemmeh¸rende i DK men at selve produktionen godt kan v¿re placeret udenfor landets gr¿nser. |
Esben Kalhøj, Letland
|
Hej Esben, Velorbis er et nyt dansk cykelmærke. De har kontor og showroom på Vesterbro, Kbh og deres cykler bliver lavet i Tyskland ifølge deres hjemmeside se mere her: http://www.velorbis.dk/velorbis/om-os/vores-filosofi/ |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)