Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp?? Søger stråmand

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Homebotz Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino...

Mit navn er Kasper og jeg er 15 år gammel. Jeg arbejder på at få mit firma op og stå men jeg er stødt ind i et problem som jeg desværre ikke selv kan løse...

Jeg mangler nemlig en der kan stå som ejer af virksomheden da jeg ikke selv må...

Inden i begynder på at jeg kan da bare få mine forældre til det så skal jeg lige sige at de får begge støtte fra kommunen.

Så jeg mangler en person som brænder for at sparke gang i min virksomhed...

Se eventuelt også min nuværende hjemmeside for at finde ud af hvad jeg laver...

Skriv hvis du har nogle spørgsmål. :-)

- Kasper

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 09:27

Hvor er det fint at der er krudt i r**** af dig. Prøv at afsøge mulighederne i din familie, eller måske en kammerats forældre. Det vil være mest naturligt, at du finder en person du kender i forvejen. Pøj pøj med det du.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Der er nogle risici, du skal være opmærksom på.
F.eks.: Hvis du lader en anden eje din virksomhed og denne anden får dårlig økonomi, ryger din virksomhed med i faldet. Det betyder, at de penge, som du har investeret i din virksomhed er tabt.

Du skal altså sikre dig et rigtig godt tillidsforhold til den, som skal eje din virksomhed - og det er derfor, at forældre, fætre, onkler og lignende er bedre egnet end folk, man lige møder på nettet.

Held og lykke med projektet.
- og til alle andre - jeg har snakket med Kasper - han er ekstremt engageret - der brænder en ild i hans hjerte for det her.

Venlig hilsen

Hans

Fra Give
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Homebotz Skrevet kl. 22:24

Tak for de fine svar.

Jeg vil lige tilføje at jeg har været hele min familie og vennekreds igennem fra en ende af og der er ikke nogen der har lyst til at hjælpe mig videre...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)