Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik på Studiezone.dk ønskes.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej MK,

Som nævnt kan du p.t. ikke komme ind på studiezone.dk, men du kan stadigvæk se de kopierede annoncer via direkte link.

Paw har kontaktet mig via mail og sagt undskyld, selv om jeg allerede har accepteret hans undskyldning. Men han vil stadigvæk ikke fortælle mere om denne Michael fra Greenå, som åbenbart ligger og tjener penge på at kopiere indhold fra min portal og sælge det videre. Og det forstår jeg ganske enkelt ikke. Jeg kan ikke se hvorfor denne Michael skal beskyttes på den måde, og hvorfor jeg ikke må kontakte ham? :-)

Venligst

Hans

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hans, Jeg troede denne sag var ude af verden?

 

Er der stadig uafklaret ting så lad os tage den over email i stedet for at mundhugges her, for det virker lidt som om det er det du søger? Jeg vil ikke udlevere Michael af den simple grund at han var ansat af mig og at det i sidste ende var det mit ansvar, du siger du har god taget undskyldningen, så lad denne tråde dø ud.

 

Tak til alle der har deltaget i denne debat.

 

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Paw, du behøver ikke at spille uskyldig her!

Du ved udmærket godt at jeg mener at der er ting i denne sag som er uafklaret. Det skrev jeg til dig på mail så sent som i torsdags.

Du har undskyldt at have købt annoncer, som senere viste sig at være kopierede fra min portal. Og den undskyldning blev accepteret, ja! Men jeg vil stadigvæk gerne i kontakt med denne Michael fra Greenå, som du jo påstår ligger og kopierer annoncer fra min portal og sælger dem videre. Det kan da ikke være så svært at forstå?

Men efterhånden begynder det altså at lugte lidt. Først har du angiveligt købt disse stillingsopslag fra en anden jobportal. Dernæst har du angiveligt købt dem fra en Michael fra Greenå, som du har haft et samarbejde med over længere tid, og som erkender at have kopieret dem fra min portal. Og nu var denne Michael fra Greenå pludselig ansat hos dig, og du kan ikke "udlevere" ham :-)

Hvad er den sandfærdige udgave?

Vi kan godt klare det over mail. Men det kræver altså at du besvarer mine mails og er ærlig, Paw.

Venligst

Hans

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)