Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det svært at finde en god sælger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der svært at finde en freelancesælger? Når jeg ser inde på freelancer, kan jeg se at dem der søger freelancere står der op nul henvendelser. Bruger man ikke længere det at sælge på ren provision?

Og hvis en sælger skal have timeløn, hvad koster sådan en, og hvad er garantien for at de overhovedet får solgt noget?

Vh. D.

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at starte med og fortælle hvad du skal have solgt, så kan det jo være der kommer nogle henvendelser på dette indlæg.

Der findes masser af dygtige sælgere og også sælgere der arbejder på ren provision. (inkl mig selv) Men typisk er det dyrere end en timelønnet sælger

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen nogle andre gang i forskellige projekter og mangler nu og da en sælger. Pt. skal jeg hjælpe et rengøringsfirma med at få flere kunder, og her er vi ved at få udarbejdet salgsbreve som vi så skal have sendt ud. Herefter skal de følges op med en telefonopringning, og her kan vi godt bruge en freelancesælger - enten på ren provision eller et aftalt honorar for antal opringninger + plus provision for møder der bliver booket.

Vh. D. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dann så er det jo ikke en sælger du skal bruge men der i mod en mødebooker. Dem er der mange af også nogle der arbejder på ren provision. Men pas på kvalitet og pris hænger somme tider sammen.

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)