Hej Amino Jeg vil høre hvordan jeg skal kontakte de forskellige firmaer, uden at være pågående. Det jeg skal høre dem om, er om jeg må benytte deres logo samt skrive om dem. |
Hej Jakob_web
Ser du... nu ved jeg ikke hvilken sammenhæng du skal bruge og udgive disse logo samt tekster. Men, de fleste virksomheder vil jo gerne have omtale og gerne den gode af slagsen. Desuden kan alle lide ros og høre godt om dem selv, hvor jeg tænker at... når du præsentere dig, så fortæl hvorfor netop lige at de er blevet udvalgt og hvor begejstret du er for at kunne lave denne "artikel" om dem.
Jeg tænker at din barriere også ligger i at komme over telefondørtærsklen... bemærk den første du snakker meds navn... og pænt super glad svare: Hej marete, du kunne vel ikke lige hælpe mig med at finde den jeg skal snakke med vedrørende dit dut og dat? og så er samtalen i gang i første led.
er det ikke den 1 og du stilles videre, så starter du blot med: Hej Jens, jeg kan forstå at det er dig jeg skal snakke med om bip bippilip, og jeg ringer for at finde ud af/ høre nærmere om noget der kan hjælpe mig videre... Jeg har netop valgt jeres virksomhed fordi... Og for at præsentere jeres firma bedst mulig ønsker jeg også at vedhæfte jeres logo, hvis det er muligt for jer at sende det til mig.
Så ved de sammenhæng og du har fået en kontakt :)
God fornøjelse
mvh.
Christina fra Hvaderlos.dk