Hos TradeTracker varierer det fra kampagne til kampagne om det er tilladt at bruge SEM, men størstedelen af de kampagner vi har liggende hos os tillader det. Du kan evt. smide en mail på affiliate.support.dk@tradetracker.com så skal jeg nok hjælpe dig i gang.
Hos TradeTracker varierer det fra kampagne til kampagne om det er tilladt at bruge SEM, men størstedelen af de kampagner vi har liggende hos os tillader det. Du kan evt. smide en mail på affiliate.support.dk@tradetracker.com så skal jeg nok hjælpe dig i gang.
Mvh
Benjamin
TradeTracker.com/dk
Men ved du om det er tilladt i forhold til Google? :-)
Det er dog ikke alle kampagner hvorpå det er tilladt :)
Kig fx på kampagnerne på euroads..
Mvh Tobias.
Hej Tobias :-)
Tak for dit svar, men hvad hvis vi ser det iforhold til Google? Jeg tror jeg har læst at Google ikke tillader at flere konti køber AdWords til det samme site. Er det helt forkert?
- Alexander Baandrup Larsen
Mener også jeg har læst et sted, at det ikke er tilladt at flere kontoer køber adwords til de samme hjemmeside. Jeg tror det også der er noget om snakken, da jeg tænker at der er nogle der eventuelt vil misbruge alle de Adwords kuponer der er i omløb.
Så for hvert link du skulle lave skulle du oprette en ny konto. Og måske derved være i konkurrence med dig selv og dine andre Adwords kontoer:). Måske kan det lade sig gøre at gøre det på denne måde, men det er dårlig etik og imod Googles retningslinjer. Selvom du opretter en ny konto til hvert affiliate link så skal de nok opdage, da du sikkert benytter samme navn og kreditkort.
Det er et domæne pr. annoncegruppe:"Vi tillader kun ét annonceret webadressedomæne pr. annoncegruppe. Alle annoncerede webadresse inden for en annoncegruppe hostes på det samme website. Det gælder for alle aktive annoncer og annoncer, der er sat på pause. Hvis du vil annoncere for et andet website, foreslår vi, at du opretter en ny kampagne eller en ny annoncegruppe."