Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min side ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja jeg indrømmer at hjemmesiden mangler noget mere kulør over sig, men hvad synes i?

Kig bricksite.dk/mobilsupport

Kom med ris og ros.. har brug for noget ;) mangler os en tekstforfatter 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Angående tekstforfatter. Jeg har skrevet for sharkgaming og dinsport.

Jeg er billig, engageret og har styr på grammatikken.

Kontakt mig på kaspertoftbraun@gmail.com

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 19:06

Hej.

1) Har du planer om at få dit eget domæne? Der står du laver hjemmesider, men du har ikke engang eget domæne?

2) Synes du burde lave det hele om til vi/os i stedet for "jeg"/"min"

3) alt tekstindhold mangler.

4) Du laver hjemmesider, men har opbygget det i en gratis bricksite? Personligt synes jeg en som designer hjemmesider, burde lave en flot unik side til sigselv.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke lige hvad meningen er med at det er et bricksite???...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24

jamen vil jo ikke give hele 1000kr for at få lavet en flot hjemmeside, når jeg vil arbejde gratis det er jo ligsom lidt dumt ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:35

mobil service gratis , altså hvad jeg forstår er det helt gratis fordi ingen erfaring haves , jeg ville i stedet satse på at forbedre mig før starter , men alle vil sige altid man kan forbedre sig mere , derved vis tilbyder det godt første gang og næsten gang koster kroner bliver folk forvent det er gratis , så det er det er altid svært i starten op

jeg ville satse på forbedre siden få eget domæne

skrive mere om mine erfaringer vis haves nogle skriv om din uddannelse og baggrund

hvor er cvr nummer , det ville klart også øge din sides troværdighed .

social medier google plus , facebook kan jeg ej se på siden

jeg ville klart satse på nye hjemmesiden og klart satse på et design der viser lidt personlighed gerne med et unikt banner omkring virksomheden

men i alt mangler der meget endnu før siden virker troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

Jo tak for ris ;) hehe men har jo ingen cvr nr når man ingen indtjening har i nu? hvorfor skulle man så ha et cvr nr ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:46

Michael Halkjær:

Jo tak for ris ;) hehe men har jo ingen cvr nr når man ingen indtjening har i nu? hvorfor skulle man så ha et cvr nr ;)

du er i opstart fasen du kan trække udgifter fra i moms , jeg regner ikke med du i en evighed vil tilbyde det gratis , men vis du tilbyder det altid gratis , ja så korrekt det er dumt at få cvr nummer da der ikke kommer nogle indtægt , men vis vil leve af det er det nu du skal få det , da opstarten som iværksættere er det dyreste og det er nu du kan trække fleste udgifter fra før der kommer indtægt , for sikke dyrt alt er i starten der er for mange iværksættere massevis en gangs udgifter der kun kommer 1 gang

1 gangs udgift kan være , hjemmeside , tekstforfatter , måske dankort koster tit lidt kroner i starten og sådan kan man blive ved , man bliver overrasket som iværksættere hvor mange start udgifter der er.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Halkjær:
jamen vil jo ikke give hele 1000kr for at få lavet en flot hjemmeside, når jeg vil arbejde gratis det er jo ligsom lidt dumt ;)

Jeg kan godt forstå, at du ikke gider smide en masse penge efter en flot hjemmeside, når du arbejder gratis. Din første gratis-kunde kunne jo være dig selv, så du startede med at lave en gratis ordentlig hjemmeside, du kunne markedsføre din forretning på.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)