Jeg fik ikke helt fat i om I blot er interesserede i at få instrukser i hvordan man laver en webshop, eller om I kunne bruge noget hjælp til at lave det? I så fald kan jeg helt sikkert hjælpe jer. Jeg har lavet utallige webshops og hjælper altid mine kunder med hvordan de skal benytte systemet. Selv de kunder der ikke er så tekniske, har ikke haft nogle problemer med det :)
Hvis I godt kunne tænke jer at komme i gang hurtigt, synes jeg at I skulle sende mig en mail, så kan I se nogle af de referencer jeg har :)
Du spørger meget bredt, og dermed skal du ikke forvente at få brugbare svar. Undersøg så meget I kan selv (google er en ven), og når der er så er specifikke spørgsmål, kan de stilles, og dem vil du få svar på.
Hej Thomas Vi ka være hjælpe med delen fra ide til produktion, selve produktudviklingen. Har i ideen hjælper vi gerne m teknisk dokument, tilretning, mønstre, opsyning af prototype, og måleskema, how to measure. Alt det produktionen skal bruge for at forstå jeres designs. i kan få en helt uforpligtende møde hvis i er interesseret og ganske gratis. Bedste hilsner www.pajpattern.dk
Når i skal lave jeres kollektioner, vil vi råde jer til at tænke i hvordan i kan genbruge mønsterdele f.eks et ærme i flere designse. Det giver jer en rød tråd, men det sparer jer også penge i produktudvikling af mønstre til de forskellige mønstre i skal have lavet. Håber i ka bruge det tilnoget og god vind.på rejsen.