I dag fik jeg et tweet om, at vores 11 år gamle webshop Kondomaten er med i spillet Pjovert fra Ekstra Bladet/Morten Ingemann. Det var aftenens bedste tweet. Trafikken derfra konverterer nok ikke fremragende og der er ingen link-juice med, men hvad pokker. Jeg er glad alligevel.
Snupper lige en godnat-øl på den.
Det er nu alligevel god lir - så den har jeg Tweetet - af samme grund ;-)
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Sådan en følelse er for fed! Næppe samme jeg oplevede, men stod en dag på en tankstation og så pludselig mit logo på bagsiden af et blad der vendte ud mod mig.. Jeg blev sku da helt paf og måtte købe bladet med det samme! Det var så noget der indgik i et sponsorat jeg engang lavede.
Men hey - det der bør du drikke en hel flaske rødvin og ta en cigar til!
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Ja da. Jeg har intet gjort udover almindelig markedsføring.
Og jeg kender ikke selv de andre valgmuligheder. Jeg fik billedet på Twitter og der var de bortcensureret. Så du må selv købe spillet, hvis du ikke kan styre din nysgerrighed ;-)
Og jeg kender ikke selv de andre valgmuligheder. Jeg fik billedet på Twitter og der var de bortcensureret. Så du må selv købe spillet, hvis du ikke kan styre din nysgerrighed ;-)