Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salgstrailer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 6560 Sommersted
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino`er. Jeg har brug for at få bygget en 6 meter special salgstrailer til at have kørende bag ved vores salgsbil. Desværre er der op til ½ års ventetid på en sådan opgave, hvilket jeg ikke har tid til at vente på. Er der nogen som kender et seriøs trailer firma som jeg eventuel kunne kontakte for en hurtige løsning? Slår jeg op på google med søgeordet erhvervstrailer er der langt fra alle firmaer som bliver vist (sådan som jeg kan se det)

Venlig hilsen
Jørgen Ries

Venlig hilsen Jørgen Ries Lillelyst
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:37
Prøv at kontakte PMV Trailers. Ved at de er meget fleksible - også hvad angår opbygningen.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35
Hej,

Prøv at kontake Brdr Vestergaard i Hvidovre. Jeg ved at de tidligere har gjort meget i det, men mine erfaringer ligger et par år tilbage.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 12:28
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:59
Hvor i landet skal det helst være?
MSB
Fra 6560 Sommersted
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:59
I får foreløbig mange tak for indlæggene. Jeg vil prøve at kikke på dem og vender tilbage.
Hvor i landet det skal være er i princippet ligegyldig. Kunne for den sags skyld også godt være i udlandet. Det vigtigste for os er at vi får kontakt med et firma som er 100% seriøse, kan deres håndværk til fingerspidserne/ingen kompromisløsninger og som kan bygge en sådan trailer som er til at betale sig fra.

Venlig hilsen
Jørgen Ries

Venlig hilsen Jørgen Ries Lillelyst
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)