Tak for de rosende ord Jonas.
Mht til markedsførings så ver der et indlæg tidligere i tråden, som nævnte at konceptet var blevet beskrevet i flere medier. Det er selvfølgelig lidt af et boost rent awareness mæssigt men det er ikke en awareness der bliver bygget internationalt og egentligt der hvor størstedelen af kunderne kommer fra. Her bruger jeg nogle online salgskanaler, rejsesites, kontakter journalister etc. No rocket science.
Mange medier, synes især at mit skift fra Mærsk til Running Copenhagen var interessant,så selvom man ikke er til jakkesæt og containershipping, kan et stint på Esplanaden anbefales rent PR mæssigt.
Aftalen med ECCO BIOM er en normal sponsoraftale, hvor vi løber i deres produkter og derudover laver vi nogle events hvor folk kan komme ud og løbe i biom skoene etc. Den aftale er der et par finesser ved, så det er måske værd at tage Face to Face.
Som det også blev nævnt i tråden så er udfordringen at nå den kritiske masse der skal til før det kan løbe rundt. Det er ikke noget der kommer let, så her er det ren rugbrødsarbejde med at lave samarbejdsaftaler, opbygge salgskanaler etc for forhåbentligt at få den kritiske masse der skal til.
Nordicrace.dk ser spændende ud. Jeg kan godt huske du postede et oplæg om løbet på vores Facebookside. En billet ville absolut ikke være af vejen :-)
Med venlig hilsen,
Lena