Hej Amino'er, Det er efterhånden ved at være et stykke tid siden, at jeg har skrevet her på Amino, men jeg har dog fulgt med herinde, det kan man jo alligevel ikke lade være med :) Nå, vi kan vel også gå lige til sagen. Nu har jeg i nogle år fulgt med i, hvad der lægger på det danske marked af iværksætter bøger, e-bøger m.m. For nyligt fik jeg dog åbnet op for en bog herovre i USA. Det er helt sikkert den bedste iværksætter bog, som jeg nogensinde har læst. Der står mange ting, som man bl.a. kan finde i Thomas Rosenstands nye bog, e-pusher og mange andre, de er bare kombineret her. Det er en samling af 24 karat guldkorn, som man kan få fingrene på for næsten ingen penge! :) Bogen hedder "The Personal MBA og kan købes på Amazon - jeg købte den til Kindle for 20$ - som er langt billigere end, hvad man normalt finder iværksætter bøger til i denne kaliber. Det skal dog måske lige nævnes, at bogen er skrevet på Engelsk, men uden mange svære termer, som virkelig gør denne bog, nem, lærerig og god at læse. Se bogen: http://www.amazon.com/gp/product/1591843529/ De allerbedste hilsner, P.S |
MANGE TAK FOR TIPPET - x100