Hej allesammen. |
zendomi:Vi søger kun seriøse henvendelser.
Er det så ikke okay at forvente et seriøst opslag også?
I oplyser jo ikke andet end luftige forhold og ingen detaljer om hvem "vores firma" er.
Hej allesammen. |
Er det så ikke okay at forvente et seriøst opslag også? I oplyser jo ikke andet end luftige forhold og ingen detaljer om hvem "vores firma" er. |
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater
Jeg vil meget gerne høre mere :-) I kan skrive til mig på mail@tinocordes.dk. Tag også et kig på www.tinocordes.dk, dér håber jeg I kan se at jeg har det højre niveau I efterspørger :-) |
Hej Zendomi Jeg kan helt sikkert hjælpe jer. Jeg har en del kunder og projekter, jeg løbende laver opgaver for, men mangler helt klart flere! Jeg overholder bestemt deadlines og har stor erfaring indenfor webdesign - om opgaven lyder på en lækker landingpage, der fanger de besøgende eller måske en webshop, kan jeg helt sikkert hjælpe jer. Jeg vil rigtig gerne høre mere. Mail: hans@granddesigns.dk Tlf.: (+45) 31 48 31 04 -Hans |
Hej, zendomi. Jeg ville nu også helst have lidt at vide om jer, før jeg begynder at grave mig langt ned i en salgstale om mig selv. Kan man evt. få lidt information om hvem I er, hvad I laver osv.? De bedste hilsener, |
Hej Sebastian. Hvis du vil vide mere om os, så er det som jeg tidligere har omtalt her i tråden via private beskeder, så du er velkommen til at kontakte mig der. Alle andre, i er blevet kontaktet og tak for den store interesse for vores job! Dennis |