Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se vores webshop, og giv os feedback ! :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 83
Fra  Betweens Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig endelig forbi vores webshop, http://www.betweens.dk/.

Det ville være rigtig fedt med noget feedback omkring vores design, SEO og vores produkter.

 

Betweens.dk er en webshop, som sælger børnetøj til børn i alderen 8-16. Vi sælger både drenge tøj og pigetøj. Så har vi også 8 fysiske butikker rundt om i Danmark.

http://www.betweens.dk/shop/frontpage.html - Køb børnetøj, drengetøj og pigetøj hos Betweens.dk

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Logoet virker ret kinky for mig, ikke noget der ligner en webshop der sælger børnetøj fra 8-16 år, men ja altså...
Jeg ville nok gøre det lidt mere som f.eks. Streetammo.dk quint.dk eller smartguy/smartgirl/smartmen og dem :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo umiskendeligt en dandomain-shop, og det virker derfor en anelse gammeldags i designet.

Ikke noget imponerende over shoppen, men heller ikke noget der skræmmer en væk.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Logoet ligner noget andet ^^, men ellers en fin shop.

Har været i jeres butik i Sønderborg :)

Fra København S
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Må tilslutte mig J. Deleuran. Webshoppen virker ret uinteressant og ligner rigtigt mange andre sider der vil sælge nøjagtigt det samme.

Lidt feed back:

Få flyttet dit udsalgsmenupunkt til bunden med mindre du er et outlet.

Sørg for, at skrive fyldestgørende tekst til dine produkter og overrask med noget jeg ikke allerede kan se på billedet.

Jeg syntes dit logo fungerer fint men er lidt feminint. Måske nogle toner mørkere blå.

Overvej om dine kunder ikke skal ledes i den rigtige retning ved, at have valget imellem drenge eller pigetøj inden du viser sortimentet.

Drop dine fordel med fri fragt hvis jeg alligevel skal købe for over 100,00 for, at få fordelen.

Dit telefonnummer til højre er delt i to. Virker mærkeligt.

Måske det er lidt unødvendigt, at kunden kan sortere listen (billigst, dyrest etc) når der er tre varer i katagorien?

Du har mange varer hvor der står, at varen er på lager, men jeg kan ikke vælge størrelse?

Så prøvede jeg lige, at købe en vare og der hoppede kæden lige helt af...

Hvis jeg ikke vælger størrelse får jeg en pop-up, hvor der står noget med dine fragtregler men varen kommer ikke til kurven. Når jeg så vælger størrelsen og prøver, at gennemføre et køb beder den mig om mit navn selvom jeg har udfyldt det?

Jeg vil sige, at siden virker ufærdig og jeg tror, at du skal finpudse den inden du lancerer den for alvor.

Jeg håber, at du kan bruge ovenstående til noget og held og lykke med projektet.

Jack

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

burde kunne betale sig at sætte fragt fri ved at folk skal købe x kroner og sætte priserne ned i stedet det tror jeg du får meste ud ad , for fragt er ikke gratis for og det tænkte jeg straks jeg kunne nok finde det billigere vis jeg fandt et sted hvor det ikke er fragtfrit men skal købe flere vare for nu man er i gang med køb ville jeg købe flere vare sådan tænkte jeg i hvert fald .

social medier en klar fordel med google plus og facebook på siden det kan give en vis trust værdi til din side og folk kan lettere dele din side med disse likes og plus knapper på din side.

billederne giv dem titler og tags alle samme derved en chance de findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed webshop Yes

Du kunne måske prøve at gøre forsiden lidt mere simpel. Det ser lidt uoverskueligt ud i mine øjne Wink

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille ting jeg faldt over var, at I skriver om "vores super smarte sitemap ...". Jeg tænker, at I har en fin og funktionel side - men også en der ser noget gammeldags ud. Hvis I skriver om jeres egen side, at noget er super smart, så tænker man let "nej, super smart, det var det måske i 1998 ..." Som sagt, bare en lille ting. Noget I kan gøre for let at få den til at se lidt smartere ud, er at prøve nogle forskellige skrifttyper. Specielt jeres sitemap, aprospro, ser lidt kedeligt ud mht. typografi.

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver jeg lige de ting jeg faldt over, i kort form. :-)

- Brydes mig ikke om at søgefeltet kommer før menupunkterne.

- I skriver i har Canada Goose jakker, men der er ingen produkter at vise. (Misvisende)

- Logo'et ligner noget fra en butik der sælger fastelavnskostumer. 

- Oversæt jeres Zopim Live Chat til dansk.

- Angiv kr. ved jeres priser.

- Sitemappet går i et med baggrunden.

- "Fortrydelsesretten kan kun udnyttes," - Jeg ville skrive anvendes frem for udnyttes. (Betingelser)

Håber det kan bruges til noget. ;-)


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)