Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se vores webshop, og giv os feedback ! :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed webshop Yes

Du kunne måske prøve at gøre forsiden lidt mere simpel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:46

Egentlig en meget fin shop men der er lige et par ting..

- Slide er lidt for ukarpt

- Jeg er ikke så stor fan af de blå opskrifter. Jeg ville nok ændre dem til sort.

- Jeg ville nok skrive produktekster. Både af hensyn til kunder og google.

- Jeg ville nok også skaffe mig et bedre betalingsflow.. Kan du ikke finde et 1 trins betaling til Presta?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:17

Hej Betweens

Fin shop i har fået jer der, jeg synes at i skal rykke søgefeltet over i den anden side, så man får menuen til højre. Et par af jeres slider billeder er desværre lidt uskarp og ikke særlig behagligt, og det er jeres "dankort" samlig også, altså lidt uskarp.

Jeg prøvede for sjov at købe en vare, det foregik forholdsvis nemt, men kan det passe man ikke får varen leveret til døren, men til en pakkeshop nær en?

Nu er jeg ikke programmør men jeres background burde have en eller ande form for repeat, da den stopper halvvejs også er det bare hvid background.

Og rigtigt fint med en størrelses guide. I har lidt arbejde endnu men mon ikke det kommer med tiden? :)

Hilsen Emil

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:09

Ved ikke om det er mit FF(for doven til lige at launche IE) men jeres side "kollapser" om sig selv hver gang jeg trykker på noget - for at springe op igen - virker underligt.

Men derudover - HELD OG LYKKE med projektet Smile

"Hvor intet vover, intet vinder"

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)