Jeg er interesseret i grupper og fansider. Så hvis du overvejer at overdrage 'ejerskab' så smid PB om hvad du tænker at få for det. Det er et krav at du har MIN. 5000-10.000 medlemmer/fans. |
Køber grupper/sider på facebook!
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
"Så hvis du overvejer at overdrage 'ejerskab' så smid PB om hvad du tænker at få for det." Så forstår ærligt ikke hvorfor man insisterer på at jeg skal byde. Kom så med noget seriøst... |
Det kunne måske være nemmere for folk at vurdere om de vil bruge deres tid eller ej, hvis du nu smider et cirka bud. Altså hvad du regner med at ville betale for en side med f.eks. 5.000 fans eller 10.000 fans :) |
Jeg synes også du skulle skrive hvad du giver for 1K "fans". Hvilke målgrupper søger du? |
Jeg gir ikke pris som sagt. Hvis du går ud og ska købe sko, så forventer du også sælgeren siger/kan prisen. |
jeg har lige tilbudt dig danmarks bedste facebook side ;) så det op til dig at virke seriøs og jeg håber du springer til og medvirker til denne her lille revolution. Og ellers, så held og lykke med dit opkøb. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)