Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sprogmodul til Joomla!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

er der en med-Amino, der kan hjælpe mig med at finde et simpelt sprogmodul til Joomla! 2.5

Således at der f.eks. via tryk på et flag kan skiftes sprog. Teksterne skal ikke oversættes, da de bliver skrevet på de pågældende sprog, men skal blot være nemt for brugeren at skifte sprog, således at artiklerne skifter...

På forhånd tak for al hjælp

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 15:08

Kan du ikke blot benytte den indbyggede Language Switcher plugin, som følger med Joomla? :-) Den har jeg benyttet på flere sites, og det virkede uden problemer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

Lars Rasmussen:

Kan du ikke blot benytte den indbyggede Language Switcher plugin, som følger med Joomla? :-) Den har jeg benyttet på flere sites, og det virkede uden problemer.

Hej Lars,

hvor finder man denne? Og hvordan fungerer den?

Brian

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 15:28
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Efter joomla 1.6 har du ikke længere skulle bruge 3. party extensions. Det hele ligger klar til brug i Joomla.

du kan finde en pdf forklaring her: http://help.joomla.org/files/EN-GB_multilang_tutorial.pdf

Hvis du har brug for yderligere er der tons af hjælpe steder, blot søg på multilanguage joomla 2.5

God arbejdslyst Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02

Zooweb v. Kenneth Lund Jørgensen:

Efter joomla 1.6 har du ikke længere skulle bruge 3. party extensions. Det hele ligger klar til brug i Joomla.

du kan finde en pdf forklaring her: http://help.joomla.org/files/EN-GB_multilang_tutorial.pdf

Hvis du har brug for yderligere er der tons af hjælpe steder, blot søg på multilanguage joomla 2.5

God arbejdslyst Big Smile

Ja, den var nu noget mere "pædagogisk", men:

har prøvet at køre den igennem (til side 30), men synes ikke det virker rigtig. Måske jeg har overset et eller andet.

Eller kan det fortælle et eller andet, når jeg trykker på:

får jeg denne popup:

???

På forhånd tak for al hjælp.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26

Ja...

Det kan jo være flere ting, tænker jeg. Et eller flere punkter i manualen, har du måske overset.

Screendumpet i min ende siger ikke meget, men måske er det en lille ting som pluginnet "system - language filter" ikke er aktiveret? 

Det er blot et kvikt bud fra hoften :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42

Zooweb v. Kenneth Lund Jørgensen:
måske er det en lille ting som pluginnet "system - language filter" ikke er aktiveret? 

Havde du fuldstændig ret i. Embarrassed

Men nu får jeg så dette:

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:52

Det ser ud til at du ikke har været inde og angive "forsider" for de forskellige sprog. Dette skal gøres ved at du har et menupunkt med sprog fx Dansk, som du sætter til at være "Standardside" eller hvad det lige præcis hedder :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57

Lars Rasmussen:

Det ser ud til at du ikke har været inde og angive "forsider" for de forskellige sprog. Dette skal gøres ved at du har et menupunkt med sprog fx Dansk, som du sætter til at være "Standardside" eller hvad det lige præcis hedder :-)

Hej Lars,

tak for dit indlæg. Kan du uddybe det lidt ? Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)