Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf - Opstartsråd søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg kunne godt tænke mig at få nogle opstartsråd af fotografer til hvordan man kommer igang, og især hvordan man får udvidet sit netværk?

Jeg mangler opgaver, og er egentlig ikke dyr, men de fleste vil helst ikke have det uploadet på eks. mit portefolie selvom jeg giver rabat (Hver enkelt pris er enkeltvis da det er i mit tætte netværk på nuværende tidspunkt), så jeg ved ikke helt hvad jeg kan gøre?

Mvh.

Lucca

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 10:19
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 10:27

Super fedt, det vil jeg da holde øje med :) Mange tak skal du have :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:37

Lucca Kjær Sørensen:
Jeg mangler opgaver, og er egentlig ikke dyr, men de fleste vil helst ikke have det uploadet på eks. mit portefolie selvom jeg giver rabat

Du skal have lidt tålmodighed. Det, som jeg kan give dig som det bedste råd er at lave en facebook-gruppe? Her får du nemlig meget opmærksomhed, og jeg har selv en ven, der har de samme visioner som dig og har skaffet ufattelig mange likes og omtale vha. Facebook.

Håber du kan bruge noget af det.

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 18:02

Kom med et godt tilbud - rigtig godt tilbud og tænk det sammen med andre produkter. Der mangler ikke fotografer, men hvis du kobler det sammen med noget andet fx professionelt datingfoto, kaffe og kage på en cafe til 199 kr.. Det er fri fantasi, men du skal først og fremmest differentiere dig. Og så skal du give garanti eller pengene tilbage ved utilfredshed  - et fåtal som misbruger det. Og så drømmer alle om gratis effektiv reklame, men der er en grund til at virksomheder annoncerer i stedet for at satse alle pengene på gratis PR. PR er svært at styre og rykker langtfra altid milepæle - ved det fra egen erfaring og en stor koncern.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)